שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס ערך עם צוות משרדו הבכיר ביקור עבודה בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

אופיר אקוניס, שר המדע והטכנולוגיה בממשלת ישראל וחבר כנסת מטעם סיעת הליכוד, הגיע היום (שלישי) לביקור עבודה בטירת כרמל ביחד עם צוות משרדו הבכיר והתקבל  בלשכתו של ראש העיר אריה טל בעירייה בטקס קטן וצנוע שנכחו בו מ"מ ראש העיר מוריס אסייג, סגן ראש העיר מיכאל כהן וחברת מועצת העיר הינדה פרידלמן.
ראש העיר מעניק לשר האורח שי צנוע כאות הוקרה על פועלו למען טירת כרמל. צילום: יח"צ
לאחר קבלת הפנים, קיימו ראש העיר אריה טל והשר אופיר אקוניס ישיבת עבודה בהשתתפותם של מנהלים בכירים בעיריית טירת כרמל וצוותי עבודה בכירים ממשרד המדע והטכנולוגיה שהתלוו לשר בביקורו. ראש העיר אריה טל, פתח את הישיבה בברכה לשר ולצוות העבודה שמלווה אותו ולאחר מכן סקר בפני האורחים את התקדמותה והתפתחותה של טירת כרמל בשנים האחרונות בשלל תחומים ובהם גם תחום המדע והטכנולוגיה. ראש העיר ציין בדבריו את פרויקט ססמה לכל תלמיד שמופעל בבתי הספר היסודיים, את אתר 'סקולי' שמשמש את תלמידי התיכון בעיר ואת קייטנת המדע שיזם המשרד למדע וטכנולוגיה עבור ילדים בכיתות א' עד ו' בטירת כרמל ובעוד 147 רשויות אחרות. בנוסף, ציין ראש העיר את מרכז להב"ה בטירת כרמל שהעניק לעשרות אלפי תלמידים בכל הגילאים מטירת כרמל והסביבה, את היכולת והמיומנות הנדרשת להפעלת מחשבים ביתיים. בסוף דבריו, העניק ראש העיר לשר האורח שי צנוע לאות הוקרה מהעיר טירת כרמל ואיחל לו המשך עשייה מרובה ומוצלחת למען עם ישראל.
השר אקוניס, ראש העיר אריה טל והצוותים הבכירים בישיבת העבודה. צילום: יח"צ
השר אופיר אקוניס, ברך את ראש העיר אריה טל על העשייה שלו למען טירת כרמל והדגיש כי הוא תמיד שמח לבקר בטירת כרמל וזאת בשל השינויים האדירים שהיא עוברת מביקור לביקור. בהמשך דבריו, ציין השר כי הביקור הנוכחי בטירת כרמל נועד לחזק בקרב תושבי טירת כרמל ובקרב תלמידי מערכת החינוך שלה את חשיבותו של נושא המדע והטכנולוגיה שאותו מוביל המשרד הממשלתי שהוא אחראי עליו.
השר האורח וראש העיר בביקור במרכז להב"ה בטירת כרמל. צילום: יח"צ
בסוף ישיבת העבודה המשותפת, יצאו השר האורח וצוותו בלוויית ראש העיר אריה טל לסיור ברחבי העיר ובמהלכו ביקרו במרכז להב"ה וקיבלו סקירה על תוכניות הלימוד במקום. בהמשך הסיור, ביקרו השר וצוותו במרכז 'אשכול פיס' ושם הוצגו לשר אופיר אקוניס הפעילויות הרבות שמתבצעות במערכת החינוך בטירת כרמל בתחום המדע והטכנולוגיה שבהן לוקחים חלק תלמידים מכל הרצף החינוכי בעיר שמתחיל בכיתות א' ומסתיים בכיתות י"ב.
ראש העיר אריה טל והשר אופיר אקוניס עם חלק מתלמידי המגמות המדעיות בביה"ס שיפמן. צילום: יח"צ
בהמשך, הציגו תלמידי המגמות המדעיות בחטיבה העליונה של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' לשר המדע והטכנולוגיה, טעימות מהנושאים שהם לומדים ובתוכם תחום הרובוטיקה, חקר מדעי, חקר ציפורים, ביולוגיה, פיזיקה וכימיה. בפני השר הוצגו רובוטים שבנו התלמידים וניסויים שכללו הדגמות מרתקות וגם הסבר על חוקיות הניסויים שנעשים.
השר אקוניס וראש העיר אריה טל סוקרים את עבודות תלמידי המגמות המדעיות. צילום: יח"צ
בסוף הביקור, הביע השר אופיר אקוניס את שביעות רצונו מהעשייה הרבה שנעשית בטירת כרמל ובמוסדות החינוך שלה בתחום המדע והטכנולוגיה והבטיח להמשיך לקדם ולמנף יחד עם ראש העיר אריה טל, את תחום מדע והטכנולוגיה בעיר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?