פיקוד העורף ועיריית טירת כרמל ערכו אימון בנושא העברת מידע לציבור בשעת חירום. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת ההיערכות של עיריית טירת כרמל לשעת חירום, נערך ביום ראשון (01/10) אימון כולל בנושא העברת מידע אמין וחיוני לציבור בשעת חירום.
צילום: יח"צ
בתרגיל, השתתפו קציני מידע והסברה של פיקוד העורף, עובדי מחלקת הדוברות וההסברה של עיריית טירת כרמל ובראשם יועץ התקשורת של ראש העיר, יורם כרפיס. עובדי מוקד 106 של העירייה ובראשם מנהלת המוקד העירוני ליזי סיאג, עובדי מחלקת הרווחה ומתנדבים ומתנדבות מטירת כרמל שתורמים מזמנם כדי שיוכלו לעזור לאחרים בשעת חירום.

במהלך האימון, דימו המתרגלים מצב קיצון שבו נפל טיל בשכונת מגורים בטירת כרמל. המתרגלים הופרדו כך שמנהלי האירוע נתבקשו לחשוב על מענה מהיר ואמין שיועבר לציבור, שיכלול בתוכו תשובות בנושאים כמו: שירותים חיוניים (דואר, קופת חולים, מקורות מים), מוסדות חינוך ממוגנים, הנחיות בנושא התמגנות וטיפול בחרדה שאחזה בציבור ומה הדרכים שנראות להם הכי טובות להעביר לציבור את המידע החיוני. עובדות המוקד העירוני, התבקשו לתפקד תחת לחץ וצעקות של הציבור המבוהל ולהעניק במידת היכולת מידע אמין וחיוני לצורך הרגעה והפגנת שליטה במצב.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, שפיקד על התרגיל מכוח היותו יו"ר ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), הנחה את המתרגלים וציין את חשיבותו של נושא ההעברה של מידע אמין וחיוני בשעת חירום שמטרתו להרגיע את הציבור המבוהל ולהעניק לו אינפורמציה חיונית. ראש העיר הוסיף כי האימון נועד לחדד ולשפר את מקצועיותם של העוסקים במלאכה של העברת מידע לציבור ביום יום, כך שבשעת חירום נותני השירות יתפקדו במלוא מאת האחוזים למען ציבור התושבים. בסיום דבריו, ברך ראש העיר אריה טל את המתרגלים בגמר חתימה טובה.

בסיכום, הוכתר האימון כמוצלח. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?