פרס החינוך המחוזי ע"ש רחל מתוקי ז"ל הוענק לשני מוסדות חינוך בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

וועדת הפרס של מחוז חיפה במשרד החינוך, העניקה את פרס החינוך המחוזי ע"ש רחל מתוקי ז"ל, לשני מוסדות חינוך בטירת כרמל. מוסדות החינוך שזכו בפרס היוקרתי הם ביה"ס היסודי ממלכתי דתי 'אפרים צמח' ו-'גן תאנה'.
ביה"ס אפרים צמח, אחד משני מוסדות החינוך שזכו בפרס החינוך המחוזי. צילום: יח"צ

ההודעה על הזכייה בפרס היוקרתי, נשלחה ללשכתו של ראש העיר אריה טל ע"י מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל. בגוף המכתב שהודיע לראש העיר על הזכייה, שבין המכותבים שלו היה גם מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, הזמין מנהל המחוז את ראש העיר אריה טל לטקס הענקת הפרס שייערך ביום שני ה-11/11/17 במרכז 'קריגר' בעיר חיפה.
ראש העיר אריה טל. צילום: יח"צ
ביה"ס היסודי ממלכתי דתי 'אפרים צמח', שאותו מנהלת בכישרון רב אשת החינוך מירה אלמליח, נחשב לכוכב עולה במערכת החינוך של טירת כרמל ובשל כך מספר התלמידים בו הולך ועולה מידי שנה. ההצלחה של ביה"ס 'אפרים צמח' בשנים האחרונות והזכייה היוקרתית של הצוות החינוכי של ביה"ס בפרס החינוך המחוזי, נובעת בעיקר בשל המעטפת התקציבית התומכת שמעניק ראש העיר אריה טל לביה"ס ויוזמות ניהוליות מוצלחות של המנהלת, מירה אלמליח.


ראש העיר אריה טל: "אני מברך את הצוותים החינוכיים של ביה"ס אפרים צמח וגן תאנה על הזכייה בפרס החינוך היוקרתי. הזכייה בפרס, העניקה לתושבי טירת כרמל ולעובדי מערכת החינוך שלה הרבה סיבות לחייך בגאווה גדולה. ההצלחות של מוסדות החינוך בטירת כרמל, הם תוצאה של חזון שלי מלפני שלושה עשורים ועבודה קשה של כלל הצוותים החינוכיים בטירת כרמל".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?