תושבי טירת כרמל השתתפו בהמוניהם בחגיגות שמחת תורה בעיר. מאת: מערכת מבט


רבים מתושבי טירת כרמל, השתתפו אתמול בחגיגות שמחת תורה שנערכו בכל בתי הכנסת ברחבי העיר. במהלך החגיגות המרשימות, רקדו הגברים עם ספרי התורה והנשים זרקו סוכריות ודברי מתיקה לעבר הספרים הקדושים לשמחתם של מאות מילדי העיר שהתרוצצו בין רגלי הרוקדים בניסיון לאסוף כמה שיותר מתוקים.
תושבי העיר החוגגים מחבקים את ספר התורה הקדוש בזמן תפילת 'שמע ישראל'. צילום: יח"צ

רבים מהחוגגים בעיר, הצטרפו בשעות הערב לתהלוכה המסורתית עם ספרי תורה ברחבי העיר שמקיימת משפחת אליאס. במהלך התהלוכה, עבר הרכב הצבעוני ברחבי העיר טירת כרמל כשהוא משמיע שירי הלל לתורת ישראל ואחריו צועדים מאות מתושבי העיר כשהם רוקדים עם ספרי התורה הקדושים.
תושבי טירת כרמל רוקדים במהלך החגיגה המרכזית מסביב לספר תורה הקדוש. צילום: יח"צ

האירוע המרכזי של חגיגות שמחת תורה והקפות שניות שהופק ע"י עיריית טירת כרמל בשיתוף עם המועצה הדתית בעיר בראשותו של רוני אליהו הוותיק, נערך בבמה המרכזית ברחוב אצ"ל בהשתתפותם של מאות מתושבי העיר ובתוכם ראש העיר אריה טל וסגנו מוריס אסייג, ראש המועצה הדתית רוני אליהו והרב הראשי של טירת כרמל, הרב ברוך טולדנו.
הצועדים בתהלוכה אחרי ספר התורה רוקדים הורה מסביב לספר הקדוש. צילום: יח"צ

ראש העיר אריה טל, בירך מעל הבמה את החוגגים ואיחל להם שנה טובה ומבורכת והביע את תקוותו שהעיר טירת כרמל ותושביה ימשיכו ליהנות מברכת הפיתוח והעשייה גם בשנים הבאות.
רוקדים עם הספר תורה בכיכר של רחוב ביאליק. צילום: יח"צ

בחגיגות המרכזיות השנה, הנעים הזמר אור גלעדי את אזני החוגגים בשירה נעימה וערבה. בנוסף, המועצה הדתית הקדישה בחגיגות במה מיוחדת לילדי העיר שהשתתפו בחגיגות שמחת תורה וגם ביצעו את אחת משמונה ההקפות המסורתיות. ילדי טירת כרמל גם נהנו ממבחר של דוכני מכירה וגם משקית מתוקים שחולקה לילדים בחינם. בסוף החגיגות, שרו כולם את המנון 'התקווה' של מדינת ישראל במעין הצהרה שלמרות כל הוויכוחים, עם ישראל מאוחד לנצח נצחים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?