ראש העיר אריה טל סייר ביחד עם מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק באתרי השיפוץ של השכונות הוותיקות בטירת כרמל


ראש העיר אריה טל, סייר אתמול (ראשון) באתרי השיפוץ של הבניינים בשכונות הדרומיות של טירת כרמל, שנכללים בפרויקט הנרחב של שיקום השכונות הוותיקות בעיר.
צילום: יח"צ

הסיור החשוב, נערך ביחד עם מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק, הממונה על מחוז חיפה באגודה שלומי אור ומנהלת סניף האגודה בטירת כרמל, פירחה באבא. 
צילום: יח"צ

במהלך הסיור, שוחחו השלושה עם מנהלי העבודה במקום וגם עם דיירי הבניינים שנכללים בפרויקט ושמעו מהם מילים חמות על תהליכי השדרוג שהבניינים שלהם עוברים. ראש העיר אריה טל, אמר במהלך הסיור שהוא גאה לעמוד בהבטחה שלו לתושבים ולהעניק חזות יפה וחדשה לחלק מהשכונות הוותיקות והצהיר כי אצלו מילה היא מילה והבטחות יש לקיים. "כך חונכתי וכך אני מחנך" סיכם ראש העיר.

במסגרת פרויקט שיקום השכונות הוותיקות בעיר שהחל בחודש מאי האחרון, משוקמים בשלב הראשון שלושה בניינים ברחוב ויצמן ובניין אחד ברחוב גיורא בהשקעה של כ-4.000.000 מיליון ₪ שתוקצבו משרד השיכון ובשלב השני של הפרויקט משוקמים שני בניינים נוספים ברחוב ויצמן בלות של כ-1.700000 ₪. במהלך הפרויקט, משוקמים כל השטחים המשותפים של הבניינים ובתוכם גגות, חדרי מדרגות, שבילים להולכי רגל, גינות ותשתיות ביוב ומים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?