הצלחה גדולה למבצע הקש בדלת בטירת כרמל


מבצע 'הקש בדלת' של האגודה למלחמה בסרטן, נערך אתמול (שני) בכל רחבי ישראל וגם בטירת כרמל. תלמידי חטיבות הביניים והחטיבות העליונות של בתי הספר התיכוניים שיפמן ואריאל, התפרשו ברחובות העיר טירת כרמל והתדפקו על דלתות הבתים במטרה לאסוף תרומות למען האגודה למלחמה בסרטן בישראל ונחלו הצלחה גדולה במשימה החשובה.
 
צילום: יח"צ
במקביל, הוצבו בכל הכיתות של בתי הספר היסודיים בטירת כרמל וגם בכל גני הילדים קופות התרמה שבהן ההורים והתלמידים יוכלו להמשיך ולתרום עד לתאריך ה-31 באוקטובר. בנוסף, מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן, יוכלו להמשיך ולהתרים אזרחים באמצעות הקבלות של האגודה עד לתאריך ה-31/12/18.

במסגרת ההיערכות למבצע "הקש בדלת" בטירת כרמל, אירח ראש העיר אריה טל בלשכתו את סילבי כהן, יו"ר הסניף המקומי של האגודה למלחמה בסרטן, שהגיעה ללשכה מלווה במספר מתנדבים של האגודה. ראש העיר העניק לה במעמד הזה המחאה על סך 3000 ₪ תרומה של עיריית טירת כרמל והוסיף תודה ענקית לגב' סילבי כהן ולמתנדביה על העבודה הנפלאה שהם עושים בסניף האגודה בטירת כרמל.

סילבי כהן, יו"ר סניף האגודה בטירת כרמל, הודתה בחום לראש העיר אריה טל על התרומה ועל הסיוע וההירתמות שלו לאורך השנים למען הצלחת מבצע הקש בדלת בטירת כרמל ובנוסף ביקשה לנצל את הבמה ולהודות גם התלמידים והתלמידות על האיסוף המרשים של התרומות, לצוותים החינוכיים של מוסדות החינוך בעיר על הסיוע בהכנה למבצע, למתנדבי האגודה ובעיקר לתושבי טירת כרמל שפתחו את ליבם החם ותרמו בנדיבות לב למען המטרה החשובה של המבצע.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?