בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל זכו בתגמול כספי בשל הישגיהם בתחום החינוך הלימודי, החברתי והערכי בשנת תשע"ח. מאת: מערת מבט


במסגרת החשיבות שרואה משרד החינוך לנושא החינוך החברתי והערכי לצד הלימודי בחינוך העל יסודי, מעניק המשרד בשש השנים האחרונות תגמול כספי לצוותים חינוכיים של מוסדות חינוך בעל יסודי שהגיעו לניקוד גבוה במדדים שנבחנים בהיבטים חברתיים וערכיים לצד הלימודיים.
ביה"ס תיכון מקיף שיפמן. צילום: יח"צ

במכתב ששלחה דסי בארי, מנהלת אגף החינוך העל יסודי במשרד החינוך לשלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך בעיריית טירת כרמל, היא הודיעה לו כי שני בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל, שיפמן ואריאל, זכו בתגמול דיפרנציאלי וזאת בשל הישגיהם בתחום החינוך הלימודי, הערכי והחברתי בשנת הלימודים תשע"ח.

"זכייה זו הינה אות הערכה רבה למנהיגות ולעשיה החינוכית המעמיקה של המנהלים וצוותי המורים" כתבה הגברת בארי במכתב שהמכותבים לו היו גם שר החינוך נפתלי בנט ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב והוסיפה: "אני רואה חשיבות רבה בהוקרה של אנשי החינוך שמחוללים שינוי ומקדמים כל אחד מהתלמידים אל מעבר ליכולותיו הצפויות ובכך תורמים לעיצוב העתיד של תלמידיהם ומביאים אותם להצטיינות לימודית אישית, ערכית וחברתית".

ראש העיר אריה טל, בירך את הצוותים החינוכיים של בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל על ההישגים המרשימים שלהם בתחום החינוך למצוינות אישית של תלמידיהם והביע את בטחונו שעוד נכונו למערכת החינוך שלנו ימים גדולים מאלה שיש לנו היום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?