מיכאל כהן: "סוסים דוהרים לא מחליפים באמצע העלייה"



כך מצהיר היום סגן ראש העיר ויו"ר סיעת 'עוצמה' במועצת העיר מיכאל כהן, שמביע תמיכה מלאה במועמדותו של אריה טל לראשות העיר וגם מסביר למה הוא תומך: "טירת כרמל נמצאת היום במרכזה של דרך שתוביל את העיר ותושביה לעבר עתיד טוב יותר, ובשל כך אסור לנו להחליף את המנהיגים שסוחבים את העגלה הזאת ולעצור את תנופת הפיתוח האדירה שהעיר נמצאת בה ולסכן בכך את כספם של התושבים הרבים שרכשו דירות ועסקים בעיר". מאת: מערכת מבט
סגן ראש העיר מיכאל כהן בצילום משותף עם ראש העיר אריה טל. צילום: יח"צ

מיכאל כהן, סגן ראש העיר טירת כרמל ויו"ר סיעת עוצמה' שמתמודד בפתק הלבן על מקום במועצת העיר, נחשב משחר נעוריו לאיש של עשייה ונתינה למען הזולת. יכולת ההקשבה שלו לתושבים והדלת הפתוחה שהוא השאיר לכל פונה, הפכו אותו לאיש ציבור נדיר במחוזותינו ובשל כך הוא הפך בשנים האחרונות לדמות נערצת ואהובה בקרב רבים מתושבי טירת כרמל.
מיכאל כהן, יושרה ללא פשרה. צילום: דף הפייסבוק האישי של מיכאל כהן

"אם הציבור ייתן לי את ההזדמנות בבחירות האלה, אני אדאג לקדם פרויקטים חשובים למען הקהילה ובתוכם את פרויקט פינוי בינוי בשכונות הוותיקות שאני רואה בו את המפתח העיקרי לפתרון המצוקה של התושבים בשכונות אלה" אומר איש הציבור הנמרץ ומוסיף: "אני אדאג גם לפתרון בעיות הדיור של הזוגות הצעירים בעיר ע"י קידום והוספה של דירות במחיר למשתכן בטירת כרמל ולא אנוח עד שהתכניות יתממשו".

מיכאל כהן, שזכה בבחירות 2013 למושב אחד במועצת העיר טירת כרמל, משמש כחבר וועדת ההנהלה של העיר, חבר וועדת המכרזים ויו"ר וועדת הנגישות. בנוסף, בעקבות הסכם רוטציה עם סיעת ש"ס, מונה מיכאל כהן לפני כשנתיים וחצי לסגן ראש העיר טירת כרמל ומחזיק תיקי הרווחה והקליטה במועצת העיר ומאז עד היום הוא משרת את הציבור בתפקידיו.

מיכאל כהן, בן 46 אב לשלושה ילדים שימש בעבר כרכז נוער בלשכה לשירותים חברתיים בעיר ולאחר מכן היה יועץ ראש העיר לענייני עדות. כיום, מחזיק מיכאל כהן בתעודת הסמכה של  קצין איכות הסביבה בכיר מטעם מדינת ישראל והוא גם בעל הסמכה של דירקטור מאוניברסיטת חיפה. מיכאל כהן,  מקורב מאוד לראש העיר אריה טל ונחשב לאיש אמונו הפוליטי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?