מופע סיום מרתק לבוגרי שכבה י"ב בביה"ס שיפמן. מאת: מערכת מבט


צבעים מרהיבים שתובלו בהמון מצב רוח ושובת נעורים, האירו בשבוע שעבר את עיניהם של מאות מתושבי טירת כרמל שהגיעו לרחבה המרכזית של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, כדי לחגוג ולכבד את הבוגרים המאושרים שיסיימו עוד מעט את לימודיהם במסגרת הבית ספרית. בין האורחים הרבים שהגיעו למסיבת הסיום היו הורים גאים, צוותים חינוכיים בכירים ואישי ציבור מקומיים ובראשם ראש העיר אריה טל, יו"ר החברה למוסדות חינוך יוסי גלסברג ויו"ר וועד ההורים העירוני דניאל בן עשור.

במהלך החלק הרשמי של הטקס, ברך ראש העיר אריה טל את התלמידים על סיומו של עוד שלב חשוב בדרך לחייהם הבוגרים והודה להוריהם על שיתוף הפעולה החשוב שלהם שעזר לצוותים החינוכיים הנפלאים של ביה"ס שיפמן, להביא את התלמידים להישגיות מרשימה בתחום הלימודי ובתחום הערכי. בסוף הברכות, העניקו ראש העיר אריה טל וראשי הצוותים החינוכיים תעודות לתלמידים המצטיינים של השכבה ושי אישי (ספר) מטעמו של ראש העיר אריה טל.

לאחר הטקס הרשמי, החל המופע המרכזי של התלמידים שעליו עמלו התלמידים ומוריהם במשך חודשים ארוכים. במהלך המופע שהיה בנושא "מסע אל מוחו של נער מתבגר", העניקו התלמידים אורחים הרבים הצגת סיום מרתקת ומושקעת, שכללה ביצועי שירה איכותיים ששולבו במופעי ריקוד מקצועיים ומרתקים וגם מופעי אמנות משחק וקומדיה שגרמו לפרצי צחוק גדולים בקרב  האורחים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?