עיריית טירת כרמל ממשיכה במאבקה העיקש והצודק כנגד הפעלת הוסטל השיקום לעברייני מין בעיר. מאת: מערכת מבט


"עיריית טירת כרמל והעומד בראשה אריה טל, ממשיכים בכל הכוח במאבק העיקש והצודק כנגד הפעלת הוסטל שיקום לעברייני מין ופדופילים בתחום שיפוטה של העיר" כך מסר לפני שעה קלה מוריס אסייג, ממלא מקום ראש העיר וראש מטה המאבק העירוני להוצאת ההוסטל מטירת כרמל.
המלחמה של מוריס אסייג, ממלא מקום ראש העיר על הבית
הבוקר, ללא שום התראה וללא שום רשות מטעם עיריית טירת כרמל, פינו כלים כבדים של הקבלן שעובד בשיפוץ ההוסטל ובהכנתו לקליטת עברייני מין ופדופילים, את כל המחסומים שהציבה עיריית טירת כרמל בשטח העירוני הציבורי, שנועדו למנוע את עבודות הפיתוח והשיפוץ של ההוסטל עד להחלטת בית משפט בעניין, והציבו במקומם רכבי שטח של העובדים כדי למנוע מהעירייה להציב שוב את מחסומי האבנים.
כל הגורמים העירוניים הרלוונטיים גויסו ע"י ראש מטה המאבק העירוני
עבודות הפינוי של המחסומים שהציבה העירייה, צולמו ע"י אזרחים טובים והתמונות הועברו ליו"ר מטה המאבק העירוני מוריס אסייג, שבהחלטה מהירה שקיבלה את הסכמתו ואישורו של ראש העיר אריה טל, הוא גייס למאבק את כל הגורמים העירוניים הרלוונטיים ובהם: מנהל המחלקה לביטחון העיר, היועץ המשפטי, השיטור עירוני ומשטרת ישראל שהגיעו למקום עם כלים כבדים של מחלקת ההנדסה העירונית.
עוד סלע ועוד סלע ועוד סלע...ככה שומרים על הבית
לאחר דין ודברים קשה בין ראש מטה המאבק העירוני מוריס אסייג לקבלן הביצוע של הוסטל הפדופילים, הזיזו עובדי הקבלן מרצונם החופשי את רכבי השטח שלהם מהשטח העירוני הציבורי. בזמן הזה, הכלים הכבדים של מחלקת ההנדסה העירונית החזירו את אבני המחסום הקודמים והוסיפו עליהם עוד נוספים.

אכן כך מבצעים עבודה מהירה ונקיה. שאפו לראש העיר אריה טל, שאפו לראש מטה המאבק העירוני מוריס אסייג ושאפו ענק לעיר טירת כרמל ולתושביה על המלחמה העיקשת שהם מנהלים כנגד אלה שמנסים לפגוע בילדיהם ובתדמית העיר שלהם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?