חגיגה של כוכבים במסיבת העצמאות של טירת כרמל. מאת: מערכת מבט


במסגרת המסורת רבת השנים של העיר טירת כרמל, גם חגיגת העצמאות ה-71 של מדינת ישראל תתקיים בעיר טירת כרמל כשהיא מארחת סוללה של כוכבי זמר ישראליים ובראשם הזמר המוכשר והמצליח, אייל גולן.

מסיבת העצמאות הענקית בטירת כרמל, שתתקיים ביום רביעי ב-  08/05/19 ברחבת הבמה המרכזית של העיר, תחל כבר בשעות הערב המוקדמות (19:00) במופע מרהיב של להקת המחול של טירת כרמל. לאחר מכן, תעלה לבמה הזמרת הצעירה והמבטיחה בת העיר טירת כרמל, מצדה איש ימיני, למופע יחיד ומיוחד. לאחר המופע של הזמרת המבטיחה, ייהנו תושבי העיר ממופעי אמנות של כישרונות מקומיים ובהם קבוצות הספורט של המתנ"ס המקומי, מופע של להקת אורות ומופע ריקוד של התלמידות בסטודיו די.

בשעה 20:30, יחל המופע המרכזי עם הזמר הגדול מכולם אייל גולן שישיר ממיטב שיריו העכשוויים והישנים יותר. אחריו תעלה הזמרת המקומית המבטיחה לי זוהר שתשיר ותנעים בקולה הערב את חגיגת העצמאות בעיר. בשעה 22:00 לערך, יחל מופע הזיקוקין המרהיב של העיר טירת כרמל ואחריו יעלה הזמר היווני הוותיק טריפונס למופע שירה מרגש שיכלול את מיטב שיריו.

לאחר מכן, יעלה הזמר שקד קוממי למופע שירה מרתק ובסוף הערב, הצעירים שבחבורה יקבלו את הזמר והמוזיקאי הפופולרי ישי ריבו. את חגיגת העצמאות הנפלאה שתתקיים בטירת כרמל, תחתום מסיבת ריקודים ענקית בניצוחו של הדי ג'יי המוכשר, גל מלכה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?