ברוך מריומה, חבר מועצת העיר וסגן ראש העירייה לשעבר הלך לעולמו היום בבוקר. מאת: אלי אבוחצרה


עיריית טירת כרמל, עובדיה ונציגי הציבור שמשרתים במסגרתה, מודיעים בצער רב על פטירתו בטרם עת של חבר המועצה וסגן ראש העיר לשעבר, ברוך מריומה ז"ל. ראש העיר אריה טל, פרסם הודעה בדף הפייסבוק האישי שלו בזו הלשון: קיבלתי בתדהמה ובכאב רב את ההודעה על פטירתו של ידידי חבר מועצת העיר ברוך מריומה .אני שולח את תנחומיי לרעייתו עליזה ולכל בני משפחתו בשמי ובשם כל תושבי טירת כרמל. יהי זכרו ברוך.
בורך מריומה ז"ל, קצין וג'נטלמן.

ברוך מריומה ז"ל, קצין משטרה בכיר בדימוס ואחד הג'נטלמנים הידועים בטירת כרמל, נפטר הבוקר בביתו לאחר אירוע רפואי פתאומי והותיר את טירת כרמל ותושביה המומים וכואבים.

ברוך מריומה ז"ל, שגר כמעט כל חייו בטירת כרמל, הותיר אחריו אימא, אישה, חמישה ילדים ואחים ואחיות. במשך שלושים שנים מחייו שירת ברוך ז"ל במשטרת ישראל. בתפקידו האחרון בדרגת סנ"צ הוא פיקד על שוטרי משטרת התנועה במחוז צפון כשתחת פיקודו למעלה מ-200 שוטרים שנעו בכבישי הצפון ושמרו על בטיחות המשתמשים בכביש. בין תפקידיו הרבים במשטרת ישראל, הוא הדריך בבית הספר לקציני משטרה, פיקד על תחנת המשטרה בזיכרון יעקוב וגם עמד בראש מדור תאונות במרחב חיפה והיה גם סגן ראש לשכת תנועה באותו המרחב.

במערכת הבחירות של שנת 1988, נכנס ברוך מריומה ז"ל לזירה הפוליטית המקומית והתמודד מטעמה של מפלגת 'ישראל ביתנו' על תפקיד ראש העיר טירת כרמל. לאחר שהשיג מושב אחד במועצת העיר בבחירות 1988, החל ברוך מריומה ז"ל את פעילותו הציבורית בטירת כרמל. 

מאז ועד לפטירתו, שימש ברוך ז"ל כחבר מועצת העיר טירת כרמל במשך 20 השנים האחרונות. בבחירות של שנת 2008 ועם חזרתו של אריה טל להנהיג את טירת כרמל, מונה ברוך מריומה לסגן ראש העיר ומחזיק תיק הבטיחות בדרכים. בבחירות של 2018, חבר ברוך מריומה ז"ל לחברת המועצה אפרת דוד וביחד הם השיגו שני מושבים במועצת העיר.
העיר טירת כרמל איבדה היום את אחד מבניה הטובים ביותר, שהיה איש ציבור משכמו ומעלה וגם קצין וג'נטלמן מהמעלה הראשונה. 

הלווייתו של חבר המועצה ברוך מריומה תערך היום בשעה 17:30 בבית העלמין בטירת כרמל. הציבור מוזמן לבוא ולחלוק לו כבוד אחרון. יהי זכרו ברוך...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?