הביטחון של מדינת ישראל ותושביה חשוב ביום הזה יותר מהמאבק שלנו בהוסטל הפדופילים. מאת: אלי אבוחצרה


אחד הסמלים הבולטים ביותר של המאבק בהפעלת הוסטל השיקום לעברייני מין ופדופילים בטירת כרמל, מצוי בקריאה לציבור התושבים להימנע מהצבעה ביום הבחירות לכנסת ישראל, כדי להביע מחאה משותפת שנועדה להעניש את תנועת הליכוד שנציגיה בכנסת היום מנהיגים את המדינה ומהווים חלק בכיר בין מקבלי ההחלטות, שאחת מהן היא הפעלת ההוסטל בטירת כרמל.
שמירה על העם היהודי ושמירה על ארץ ישראל
הקריאה להימנע בהצבעה ביום הבחירות היא קריאה צודקת שנועדה גם לזעוק את זעקתם של תושבי העיר שמרגישים כי תנועת הליכוד שמקבלת אחוזי תמיכה מהגבוהים ביותר במדינת ישראל בעיר טירת כרמל, מזניחה אותם במאבק החשוב שהם מנהלים כנגד הפקרת ביטחון הילדים שלהם. 

אך אליה וקוץ בה, הימנעות מהצבעה ביום הבחירות לכנסת ישראל, תגרום לכך שגורמים חסרי אחריות ציבורית, שהמכנה המשותף להם מצוי בשנאה שלהם למחנה הימין (רוב התושבים בטירת כרמל) ובשנאה שלהם לראש הממשלה ביבי נתניהו, ייהנו מההפקר ויגדילו את כוחם על חשבון המצוקה של תושבי טירת כרמל.

מעבר לכך, גורמים אינטרסנטיים בעיר, מנצלים את הזעם של תושבי טירת כרמל כנגד תנועת הליכוד ופועלים מתחת לרדאר כדי לשכנע את תושבי העיר להצביע למפלגות השמאל הרדיקלי שמתחזות למפלגות מרכז, תוך הבטחה שרק הם יפתרו את בעיית ההוסטל בטירת כרמל.

הבטחות השווא של הגורמים הבלתי אחראים האלה ובעיקר הסכנה למדינת ישראל שטמונה במפלגות שהם מייצגים, חייבים להניא אותנו מההחלטה לא להצביע ולהניע את כולנו לצאת ביום הבחירות מהבתים כדי לחזק את מדינת ישראל בהצבעה לגוש הימין הפוליטי. 

האזהרות של תושבי טירת כרמל בנוגע ליום הבחירות כמו גם הנחישות של כולנו בנושא המאבק בהוסטל הפדופילים, הועברו ונקלטו במסדרונות הפוליטיים הבכירים ביותר במדינת ישראל והגיע הזמן להניח לעניין המקומי ולהתפנות לעניין המרכזי שהוא שמירה על ארץ ישראל ושמירה על העם היהודי.

יחד נעשה ונצליח!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?