עובדי עיריית טירת כרמל הרימו כוסית לכבוד חג הפסח. מאת: מערכת מבט


עשרות עובדי עיריית טירת כרמל, הגיעו ביום רביעי (17/04) למרכז 'אשכול פיס' בטירת כרמל, כדי להשתתף בטקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד חג הפסח. בטקס המכובד, השתתפו מנהלי מחלקות בעירייה ובראשם מנכ"ל העירייה גדי מרגלית וגם אישי ציבור בכירים ובהם ראש העיר, אריה טל והסגנים שלו מוריס אסייג ויאיר סיידה וחבר המועצה רוני לניאדו.

טקס הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח, נפתח בברכת חג שמח וכשר של מנכ"ל העירייה גדי מרגלית לעובדים ולבני משפחותיהם. בהמשך הדברים החמיא המנכ"ל החדש לעיר טירת כרמל על יופייה ועל הייחוד של האוכלוסייה שמרכיבה אותה. בהמשך הדברים ציין המנכ"ל כי "לתושבי טירת כרמל מגיע את השירות הטוב ביותר מהעירייה שלהם ואני מצפה מכל אחד ואחת מכם לתת בזמן העבודה שלו את רמת השירות המקסימלית לתושבי העיר הנפלאה הזאת".

בדברי הברכה של ראש העיר אריה טל לעובדי העירייה ולבני משפחותיהם, הוא הדגיש את החשיבות הגדולה בעיניו שיש לרמת השירות שעובדי העירייה נותנים לתושבי העיר שכולנו אוהבים וציין כי בשירות הנכון של העובדים, טמון האמון של התושבים בעירייה ובאנשי הציבור שלה. כדי להמחיש את הדברים, הזכיר ראש העיר את חבר המועצה ברוך מריומה ז"ל, שהלך לעולמו במפתיע לפני כשבועיים והעלה על נס את פעילותו הציבורית הענפה ורבת השנים שאופיינה בהקשבה לאחר ובסובלנות אין קץ לסבלו של השונה.

בהמשך דבריו, סיפר ראש העיר על התכנית לשיפור התחבורה הציבורית בעיר שכוללת סלילת צירים לקווי מטרונית שתפעל בטירת כרמל ותשרת את תושביה בהשקעה אדירה של כחצי מיליארד שקל שהמדינה תשקיע בפיתוח תשתיות ומקומות חניה לתושבים באותם צירים. ראש העיר סיפר לעובדים גם על הפרויקטים האדירים שהעיר טירת כרמל ותושביה יזכו ליהנות מהם בעוד מספר שנים ובהם היכל תרבות חדש, מגרש כדורגל והיכל עירייה חדש.

בנושא הוסטל השיקום לעברייני מין ופדופילים שהוקם בטירת כרמל, ראש העיר הבטיח לעשות הכול ולהשתמש בכל הכלים החוקיים שעומדים לרשותו כדי להוציא את ההוסטל שהוקם בבית החולים מעלה כרמל מחוץ לתחומי טירת כרמל. בסוף דבריו, איחל ראש העיר לעובדי העירייה ולבני משפחותיהם חג שמח וכשר.
בסוף דברי הברכה, הרימו העובדים ואנשי הציבור כוסית כבוד חג הפסח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?