מתנדבים בחירום מטירת כרמל עברו הכשרה של מד"א בפעולות מצילות חיים. מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת ההכשרות שעוברים מתנדבים בחירום מטירת כרמל במהלך השנה, הוחלט בעירייה להכשיר את המתנדבים גם בתחום טיפול מציל חיים שיסייעו להם בזמן אמת עם בני המשפחה וגם לכלל הקהילה בזמן חירום.
צילום: יח"צ
ביום שני השבוע, התכנסו בבניין העירייה 25 מתנדבים בחירום ובמשך 4 שעות תמימות עברו המתנדבים הכשרה בפעולות מצילות חיים ע"י צחי מזון, חובש רפואי מקצועי של מד"א שלימד את המתנדבים באמצעות בובות וסימולציות את שרשרת הפעולות שנדרשות במצבי חירום רפואיים כמו דום לב, החייאה בסיסית וטיפול בהשתנקות (חנק מגוף זר).
צילום: יח"צ
ראש העיר מר אריה טל, ביקר את המתנדבים במהלך ההכשרה והודה להם ולרכזת שלהם אתי כהן על התנדבותם ותרומתם המשמעותית למען הקהילה בעיר. אתי כהן, רכזת המתנדבים בחירום שעובדת ללא ליאות על מנת לשמר את המתנדבים בחירום ולהכשירם  בתחומים רבים, הביעה סיפוק רב מהנוכחות המלאה ומהמשוב החיובי שקיבלה מהמתנדבים שהודו לה בחום על ההכשרה המשמעותית שעברו.

ובאותו נושא, הוסיפה כהן: לפני כחודש ימים,  40 בני נוער מבתי הספר התיכוניים בעיר 'שיפמן' ו-'אריאל' אשר גויסו למערך המתנדבים בחירום בשיתוף פעולה מלא של מח' החינוך ומנהלי בתי הספר בעיר, עברו הכשרה בנושא "התמודדות במצבי לחץ וחירום" שהועברה להם ע"י מנחים מקצועיים מטעם הקואליציה הישראלית לטראומה - ארגון העוסק בטראומה וחוסן בישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...