ראש העיר אריה טל מגלה רגישות לטענות התושבים בנוגע לחגיגות העצמאות בעיר ומסביר את החלטותיו בנושא בפוסט אישי בפייסבוק. מאת: אלי אבוחצרה


בעקבות גל הטענות שהעלו תושבי טירת כרמל ברשת החברתית על טיבם של האמנים שהופיעו במופע המרכזי של חגיגת יום עצמאותה ה-70 של המדינה בטירת כרמל, הוציא ראש העיר אריה טל היום הודעה אישית לתושבי העיר שבאמצעותה הוא מסביר את השיקולים שהביאו את קברניטי העירייה להעדיף אמנים עם עלויות נמוכות על פני אמנים שהעלויות שלהם היו מגיעות לסכום של למעלה ממיליון שקל מחשבון המסים של העיר.
ראש העיר אריה טל במהלך נאומו במופע העצמאות.צילום: יח"צ
"הדיון והטונים שנשמעים ברשת החברתית בנושא חגיגות העצמאות והאמנים שנבחרו להופיע השנה לא צודקים ולא הוגנים" כתב ראש העיר בפנייה האישית שלו לתושבי העיר שנעשתה דרך דף הפייסבוק שלו והוסיף: "האמנים שהופיעו בטירת כרמל בחגיגות העצמאות ובתהלוכות העד-לא-ידע בעשור האחרון נמצאים בשורה הראשונה של האמנים במדינת ישראל והם כוללים את אייל גולן, שלומי שבת, עומר אדם, עדן בן זקן, שרית חדד, ישי לוי, ליאור נרקיס, שירי מימון ושמעון בוסקילה, עמיר בניון, פאר טסי, נועה קירל, יובל המבולבל, הצמד סטטיק ובן-אל ומיקי מלכת הילדים".

 
הוסיף ראש העיר: "העיר טירת כרמל היא עיר מובילה במדינת ישראל ברווחת תושביה והמופעים בה בימי חג משמשים אטרקציה ומוקד עליה לרגל גם לתושבי חיפה וסביבתה שבאים ליהנות מהאמנים המצוינים שמופיעים אצלנו. לצערי, מחירי האמנים המובילים בארץ קפצו השנה משמעותית ועל כן החלטתי שלא להיגרר למחירים מופקעים כדי שאוכל לשמור על מסגרת התקציב וזאת בניגוד למה שמתבקש ומצופה מראש עיר שהיה חושב רק על שרידותו הפוליטית בשנת בחירות והיה דואג להביא אמנים מהשורה הראשונה בעלות של למעלה ממיליון ש״ח כדי לקושש עוד קצת קולות וכדי לקבל מחיאות כפיים על חשבון כספי הארנונה שלכם. כל ההחלטות שלי, בכל עניין כמעט תושבים יקרים, הם למענכם ובשבילכם ולמען העיר טירת כרמל". סיכם ראש העיר אריה טל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...