ניצחון חשוב להפועל טירת כרמל במאבק נגד הירידה לליגה ג'. ראש העיר אריה טל ומ"מ עודדו את השחקנים רגע לפני המשחק. מאת: אלי אבוחצרה


ראש העיר אריה טל ומ"מ מוריס אסייג, הגיעו ביום שישי האחרון למתחם אצטדיון הכדורגל העירוני של טירת כרמל, כדי לעודד ולחזק את ידיהם של שחקני הפועל טירת כרמל רגע לפני משחקם החשוב נגד קבוצת בני פורדיס מצמרת ליגה ב'.
ראש העיר מדרבן את שחקני הפועל טירת כרמל. צילום: יח"צ

למשחק החשוב, שהתוצאה בו הייתה גורלית למאבק של הפועל טירת כרמל נגד הירידה לליגה ג', הגיעו כ- 500 אוהדים שמילאו את המגרש ועודדו את הקבוצה ללא הפסק.
העידוד והדרבון של ראש העיר עזרו והשחקנים ניצחו את הקבוצה האורחת 2:1. צילום: יח"צ

רגע לפני פתיחת המשחק, נכנסו ראש העיר אריה טל ומ"מ מוריס אסייג לחדר ההלבשה של השחקנים ביחד עם חברי הנהלת הקבוצה ועודדו את השחקנים לפני המשחק החשוב. ראש העיר אריה טל, הדגיש בפני השחקנים את החשיבות שהוא רואה בהצלחת קבוצת הפועל טירת כרמל שמעניקה לרבים מתושבי העיר הזדמנות להיות חלק מחוויית הכדורגל במדינת ישראל. בסיום הדברים, איחלו ראש העיר ומ"מ הצלחה לשחקנים במשחק ולאחר מכן עלו ליציע האוהדים ולחצו ידיים לרבים מתושבי העיר שהגיעו לעודד את הקבוצה במשחקה החשוב.
תמונה אחת ששווה אלף מילים. צילום: יח"צ

בסיום המשחק, הסתבר שהדרבון ומילות העידוד של ראש העיר ומ"מ עזרו והפועל טירת כרמל ניצחה את קבוצת הצמרת בני פורידיס בתוצאה 2:1 משערים של שחר סימן טוב ואדיר ללקין. הניצחון החשוב במחזור האחרון של הליגה, העניק יתרון עצום להפועל טירת כרמל על פני שאר הקבוצות שנאבקות על הישארותם בליגה ב'. הפועל טירת כרמל זקוקה עכשיו רק לניצחון אחד בגמר הפליי-אוף התחתון כדי להבטיח את הישארותה בליגה ב'. בהצלחה בהמשך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...