חגיגת עצמאות בסימן 'אני ישראלי' התקיימה בביה"ס דגניה בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


תלמידים וצוותים חינוכיים של ביה"ס היסודי 'דגניה' בטירת כרמל, נערכו והתכוננו מתחילת שנת הלימודים תשע"ח לחגיגות יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל שהשיא שלהן היה יום קהילתי שיהיה בסימן 'אני ישראלי' שבו ישולבו כלל קהילת בית הספר ובה צוותים חינוכיים, תלמידים והורים .
צילום: יח"צ
במהלך האירוע המשמח שהתקיים ביום שני (16/04) בחצר ביה"ס, נהנו המשתתפים מתערוכת תוצרים מרהיבה ומופע שירי א"י שכלל שילוב של ריקוד, שירה ונגינה של תלמידי בית הספר . האירוע היה מרגש במיוחד וזכה להדים רבים בזכות התערוכה שכללה תוצרים של כלל תלמידי בית הספר והשתתפותם הפעילה בו .
צילום: יח"צ

ראש העיר אריה טל ומנהל מערכת החינוך שלומי דהן, כיבדו את האירוע בנוכחותם ואיחלו להורים ולתלמידים חג עצמאות שמח.  מביה"ס דגניה נמסר כי הצוות החינוכי והתלמידים של בית הספר חשים גאווה גדולה להיות חלק מיצירה מיוחדת כפי שהוצגה בערב השיא של 'אני ישראלי'.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...