בהנחיית ראש העיר אריה טל יושקעו בחודשים הקרובים למעלה ממיליון שקל בשדרוג חצרות גני הילדים בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת ההבטחה של ראש העיר אריה טל להעניק לילדי הגיל הרך במערכת החינוך בטירת כרמל את מיטב הכלים ואת מיטב התנאים להצלחה, הורה ראש העיר על שדרוג כל חצרות גני הילדים בעיר.
השדרוג שעברה החצר בגן צבר צילום: יח"צ
במסגרת הפרויקט, שנפתח במהלך ימי חול המועד של חג הפסח ואמור להסתיים בעוד מספר חודשים, תפותח תשתית החצרות בגני הילדים ותוסדר הטופוגרפיה של השטח שלהם. בנוסף, במהלך הפרויקט שעלותו נאמדת בסכום של למעלה ממיליון ₪, יותקנו בחצרות גני הילדים מתקני משחק חדישים ואיכותיים וכדי לשמור על בטיחות הילדים שישחקו בהם, יותקנו מתחת למתקני המשחקים משטחי בלימה מסוג 'סמארט פליי' שיכוסו בשכבה עליונה של דשא סינתטי חסין אש. בסוף התהליך, תותקן בחצרות גני הילדים מערכת השקיה חדישה שתזרים מים לדשא הטבעי שיישתל במרחב הכללי של החצרות.
בכל החצרות יותקנו מתקני משחק איכותיים בטיחוטיים לרווחת ילדי הגנים. צילום: יח"צ
כדי לעמוד על טיב העבודה והתקדמותה, יצא ראש העיר אריה טל ביום רביעי (11/04) לסיור בגני הילדים שבהם החלו עבודות השדרוג בחצרות והתקבל שם בחום רב ובהמון אהבה ע"י הילדים. במהלך הסיור, הביע ראש העיר את שביעות רצונו מהתקדמות העבודה בחצרות הגנים והחמיא למנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר על העבודה המקצועית שנעשית במסגרת הפרויקט והודה לו ולעובדי המחלקה על הפעילות החשובה שהם עושים למען תושבי טירת כרמל.
ראש העיר אריה טל במהלך הביקור בגן צבר. צילום: יח"צ


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...