פרויקט שיקום השכונות הוותיקות בטירת כרמל יוצא לדרך. ראש העיר אריה טל: "כמו שהבטחתי, השכונות הוותיקות בטירת כרמל יזכו לפיתוח הולם ואיכותי במקביל לבניה החדשה בעיר". מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת מדיניות ההשקעה השוויונית שמוביל ראש העיר אריה טל, שמעניקה תקציבי פיתוח לכלל האוכלוסיות שמרכיבות את העיר טירת כרמל, יחל בתחילת חודש מאי פרויקט שיקום חלק מהשכונות הוותיקות בעיר.
ראש העיר אריה טל. צילום: יח"צ
במסגרת הפרויקט שעל הביצוע שלו אחראית עיריית טירת כרמל בשיתוף עם האגודה לתרבות הדיור ונציגתה בעיר פירחה באבא, ישוקמו בשלב הראשון שלושה בניינים ברחוב ויצמן ובניין אחד ברחוב גיורא.

במהלך השיפוץ, שהעבודות בו יימשכו כשישה חודשים בהשקעה של כ-4.000.000 מיליון ₪ מתקציבו של משרד השיכון, ישוקמו כל השטחים המשותפים של הבניינים ובתוכם גגות, חדרי מדרגות, שבילים להולכי רגל, גינות ותשתיות ביוב ומים.

ראש העיר אריה טל, ברך על תחילת פרויקט שיקום השכונות הוותיקות בעיר וציין כי הוא רואה בהן את לב ליבה של העיר טירת כרמל. "פרויקט השיקום של חלק מהשכונות הוותיקות בטירת כרמל שיוצא בתחילת חודש מאי הוא רק השלב הראשון במארג הפרויקטים החשובים שאני מתכנן ומוביל עבור כלל השכונות הוותיקות בעיר. כאשר הפרויקט הנוכחי יסתיים במועדו, יגיע אחריו עוד פרויקט שיקום שיתבצע בשכונה וותיקה אחרת. כמו שהבטחתי בעבר, אני אמשיך לדאוג לתושבי השכונות הוותיקות בעיר ואדאג שהן ותושביהן יזכו לפיתוח הולם ואיכותי במקביל לבניה החדשה בעיר" סיכם ראש העיר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...