עשרות תלמידים מבתי הספר בטירת כרמל השתתפו בחדר בריחה שמדמה את סיפור הקמתה של מדינת ישראל. מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת שלל הפעילויות שמתקיימות ברחבי הארץ כחלק מחגיגות ה-70 להקמתה של מדינת ישראל, יזמה עמותת 'מבראשית-כרמיאל' בשיתוף עם משרד החינוך ורשויות מקומיות ברחבי הארץ ובהן גם העיר טירת כרמל, את הקמתם של חדרי בריחה שדרכם חווים התלמידים והוריהם את סיפור הקמתה של מדינת ישראל דרך סיפורי העולים משלל מדינות תבל.
צילום: יח"צ
במסגרת הפעילות החשובה הזאת, שהייתה בסימן 'כל אחד מאתנו הוא חלק מהסיפור של מדינת ישראל', ביקרו ביום ראשון (15/04) עשרות תלמידים מבתי הספר בעיר בחדר הבריחה שהוקם ברחבת המשחקים של ביה"ס דגניה. במהלך הפעילות בחדר הבריחה, התלמידים התבקשו לפתור חידות שקשורות בארץ ישראל ולבצע משימות שאיתן התמודדו מבריחי המעפילים לארץ ישראל לפני קום המדינה כדי לפתוח דלתות ולעבור שלבים בחדר הבריחה. בנוסף, התלמידים נחשפו במהלך הפעילות בחדרי הבריחה למדינות השונות שמהן הגיעו עולים למדינת ישראל ונהנו ממיצגים שדימו את יום ההכרזה על הקמת המדינה.
צילום: יח"צ
הפעילות החשובה הזאת בטירת כרמל, שממנה נהנו גם כלל התושבים בשעות אחר הצהריים, תוכננה והופקה ע"י המחלקה לחינוך בניהולם של מנהל המחלקה שלומי דהן מנהלת תחום הקהילה במחלקה, אירית זליג ולוותה והודרכה ע"י בנות השירות הלאומי של עמותת 'מבראשית-כרמיאל'.
צילום: יח"צ


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

"מי אתם בכלל!! אני לא צריך אתכם!!"כך צעק אריה טל לעבר שני הסגנים שלו במהלך אירוע פרטי.הרקע: אי זימונם של השניים לישיבת עבודה שהתנהלה במסעדת יוקרה...