העתיד, זה כבר לא מה שהיה פעם...

אריה נגד אריה
גורלה של קלפי 12 וגורל התוצאות שלה, עברו להכרעת בית המשפט המחוזי בחיפה.
העתירה בנוגע לזיופים לכאורה בקלפי 12, שבבסיסה בקשה לפסילת הקלפי, הוגשה היום לבית המשפט המחוזי בחיפה להכרעה בפני כבוד השופט שפירא. הצדדים הוזמנו לדיון ביום שני ה-24.11.08 בשעה 15:00.
כך מוסרים מקורות בכירים בשני הצדדים הניצים.
העתירה לתזכורת, הוגשה כנגד משרד הפנים, בטענה לאי סדרים חמורים לכאורה בקלפי 12, ואשר מקורם בחוסר התאמה בין מחיקת השמות בספר הבוחרים לבין מספר המעטפות שנספרו בסוף יום הבחירות. טענות העותרים הוגשו לבדיקת המפקח הכללי של ועדת הבחירות הארצית.
המפקח הכללי בדק את טענות העותרים והחליט למשוך את ידיו מהחלטה בעניין עקב הרגישות וההשפעה שיש להחלטה בסוגיה האמורה. החלטתו של המפקח הכללי, הכשירה את הדרך לעתירה לבית המשפט המחוזי בחיפה שכאמור הוגשה היום. כבוד השופט שפירא קבע דיון בפני הצדדים ביום שני ה-24.11.08 בשעה 15:00.
העתירה שהוגשה לבית המשפט המחוזי, נמצאת בהגדרת "עתירת בחירות" ועל פי החוק לא ניתן לערער על ההחלטה שבית המשפט המחוזי יקבל.
לצד המפסיד בעתירה, תישאר הזכות לעתור לבית המשפט הגבוה לצדק, בטענת אי צדק של הממסד (משרד הפנים)
נגד האזרח (אריה פרג'ון או אריה טל) תלוי אם תתקבל העתירה או תדחה.
בשיחה של "חדשות טירת כרמל" עם ראש העיר בפועל, אריה פרג'ון, הוא סירב לאשר או להכחיש את דבר הגשת העתירה לבית המשפט ורק היה מוכן לומר שהודעה מסודרת לעיתונות, תצא בזמן הקרוב.
במחנה של אריה טל, מאשרים שידוע להם על הגשת העתירה, אך מסרבים בתוקף להתייחס לנושא ואומרים שההתייחסות תבוא לאחר קבלת העתירה מבית המשפט.

מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 20.11.08

תגובות

  1. אריה פרג'ון הולך לאכול אותה בגדול!!

    השבמחק
  2. מסכים כל מילה בסלע

    השבמחק
  3. חברה מול עובדות לא ניתן להתווכח. העובדות מדברות בעד עצמן:
    א. בתום ספירה נתגלו 351 מחיקות בספר הבוחרים ולעומת זאת 420 מטעפות יותר. כלומר ישנו פער בין מספר הבוחרים לבין המעטפות עם הקולות הנוספים.
    ב. יו"ר הקלפי היתה ולא אחת מאשר ביתו של המועמד אלית טל.
    ג. היו מחיקות בפרוטוקול של מספרים (בצורה שלא ניתן לדעת מה היה המספר הקודם לפני המחיקה)
    ד. חריץ תיבת הקלפי להשחלת המטעפות היה מורחב מהרגיל (לא עמד בתקן)
    ד. מעולם לא היה פער כזה של קולות בין שתי האריות.

    לפיכך, תסיקו את המסקנות ולאור כל השיחיתות שהתנהלה במערכת הבחירות וביום הבחירות.

    חשוב לציין שאני לא קשור לאף מועמד ובכל זאת נוהג בהגינות ובאכפתיות.

    תחשבו על זה.

    השבמחק
  4. לכל המעוניין
    כולם שוכחים לציין את העובדה הפשוטה שהמזכיר בקלפי 12 היה איש של פרג'ון ושם משפחתו בישראל הוא "סבג". המזכיר הזה אוכל מפרג'ון משכורות חופשי כבר חמש שנים. השחיתות בקלפי אם הייתה היא קודם כל של המזכיר שהוא שייך לפרג'ון. אל תנסו למכור לנו את התמימות המגעילה הזאת ולהאשים את הבת של אריה טל. העיחר הזת מלאה במושחתים מתחסדים והכי גרוע שהשחיתות שלהם מקבלת חיזוק מהדורות הבאים שלהם. גועל נפש של עיר גועל נפש של פוליטיקאים וגועל נפש של תושבים...

    השבמחק
  5. אריה טל הולך לאכול אותה וזה עובדה....אריה פרג'ון מלך ...

    השבמחק
  6. כל ה"בני זונות" וה"גועל נפש" לא עובדים לטובתנו, אנשי טירה. תתעלו על עצמכם ותגיבו לעניין בשפה נורמלית, אין שום רע בויכוחים פוליטיים, רק תהיו בני אדם בלי קשר למי הצבעתם. תיכנסו לפרופורציות, סך הכל ראשות עירייה, אין פה מלחמה אידיאולוגית והקולות הולכים מהאינטרסנטים למוציאי האינטרסים לפועל, אין צורך להתלכלך בדרך.

    השבמחק
  7. הצדק יצא לאור.
    אין מקום לשחיתות, אסור לנו להיות תמימים.
    פער של 70 קולות זו לא טעות, זה מכוון.
    לא ניתן שיעבדו עלינו ויכפישו את שמה של טירת הכרמל.
    לאנשים מהסוג הנ"ל אין מקום בעיר ועל אחת כמה וכמה לא בניהולה.
    מהנסיבות והעובדות הברורות - אריה טל---אתה פוגע בעיר ובתדמיתה.אם איכפת לך מהעיר - זוז הצידה ותן לאמת לצאת לאור.אריה פרג'ון ---אתה ראש העיר!!!!!!!!

    השבמחק
  8. אבא.....סליחה.....לא ידעתי שזה יתגלה

    השבמחק
  9. אריה פרג'ון ימשיך את הקדנציה........זה שלו!!!

    השבמחק
  10. תומכי פרג'ון שלום!
    אם כבר מדברים על שחיתות ראו את דו"ח מבקר המדינה בנושא המועצה הדתית. אין פלא שפרג'ון אוחז בקרנות המזבח. כנראה שיש עוד הרבה מה להסתיר במועצה הדתית. אני מקווה שיכניסו לשם ביקורת נאותה ושיחזירו כספים שחולקו למקורבים של פרג'ון כפי שמצויין בדו"ח מבקר המדינה. די עם השחיתות בעיר. עד עכשיו פרג'ון סחב את כולם לבג"ץ הגיע העת שגם יסחבו אותו.
    http://www.mevaker.gov.il/serve/showHtml.asp?bookid=487&id=2&frompage=217&contentid=8872&parentcid=8870&direction=-1&bctype=2&frombutton=0&startpage=12&sw=1280&hw=698

    השבמחק
  11. חברה מה אתם לא מבינים שרק פרג'ון מתאים לראשות העיר. אתם סתם מחפים על מר טל זה רק בגלל שאין אחד שהוא לא הבטיח לו משו .. אבל פרג'ון הוא האדם הנכון לעיר . אחד שרימה אם רוצים שיש בראשת העיר זה מצחיק..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?