חדשות הספורט בטירת כרמל

"איחורו של האמבולנס, גרם למותו של המשחק"
משחק הכדורגל בין עירוני טירת כרמל לס.כ. נס ציונה שהיה אמור להיערך בשבת האחרונה במסגרת המחזור -11 של הליגה הארצית, בוטל עקב איחורו של האמבולנס.
לאחר כחצי שעה של המתנה, הגיע האמבולנס ואז התברר שאחד מעמודי התאורה במגרש לא תקין. זה כבר היה יותר מדי עבור שופט המשחק רמי בן יצחק והוא החליט להכריז על ביטולו של המשחק. בעירוני טירת כרמל, מאשימים את אנשי נס ציונה באי קיום המשחק ומבקשים שההתאחדות תפסוק לטירת כרמל ניצחון טכני.
ביום רביעי הקרוב, ידון בית הדין של ההתאחדות לכדורגל במאורעות שגרמו לביטול המשחק ותחת החלטתו יקבע אם יינתן ניצחון טכני לטירת כרמל או שיוחלט על מועד מאוחר יותר לקיום המשחק בין שתי הקבוצות.
מאת: ערן רז-אור כתב "חדשות טירת כרמל" 24.11.08
"מכה קשה לעירוני טירת כרמל"
אבי מלכה, חלוץ וקפטן עירוני טירת כרמל, חתם השבוע בקבוצת "בני אילת" מליגה ב' מחוז דרום. החתימה נעשתה לאחר שנציגי הקבוצה הדרומית הציעו לאבי מלכה, הצעה שאי אפשר לסרב לה. הקבוצות נכנסו למשא ומתן לאחר אישורו של יו"ר עירוני טירת כרמל, רפי עטר, אשר הביע את הסכמתו העקרונית למהלך.
אבי מלכה, הוא השחקן השישי שעוזב את עירוני טירת כרמל במהלך העונה הנוכחית. בעירוני טירת כרמל, מדגישים שעזיבתו של השחקן הבכיר, אבי מלכה, אינה מעידה על דפוס התנהגות שממנו משתמע שראשי הקבוצה הרימו ידיים והתייאשו מהעונה הנוכחית.
"בינואר הקרוב, יפתח חלון ההעברות, ואנחנו מקווים להתחזק בשחקנים מהשורה הראשונה וזאת כדי להתמודד על כרטיס לליגה הלאומית". כך אמרו בכירים בעירוני טירת כרמל.
מאת: ערן רז-אור כתב "חדשות טירת כרמל" 24.11.08

תגובות

  1. עירוני טירת כרמל צריכה קודם כול לא לרדת לליגה א' ואחר כך לחשוב על הלאומית
    אכפתי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?