"ברוך אשם"



עירוני טירת כרמל ירדה מתחת לקו האדום..




במשחק חוץ קשה, הפסידה עירוני טירת כרמל, 3-1 לבני טמרה . משחק התחתית החשוב, נערך במסגרת המחזור ה-12 של הליגה הארצית. ניצחון הבית החשוב של בני טמרה, העניק לקבוצה המקומית, יתרון של שלוש נקודות על עירוני טירת כרמל במאבקי התחתית של הליגה הארצית.
עירוני טירת כרמל, ממוקמת במקום הלפני אחרון של הליגה הארצית, עם שש נקודות ליגה.
מאמנה של טמרה ברוך סער, פתח את העונה בטירת כרמל אך התפטר לאחר הפתיחה הכושלת של הקבוצה. ברוך סער, אימן במשך 3 וחצי עונות את עירוני טירת כרמל והעובדה הזאת מעניקה מתיקות מיוחדת לניצחון של קבוצתו היום על עירוני טירת כרמל.
ההרכב של עירוני טירת הכרמל:
מוטי אברג'יל: יוני אוחיון, מור ממן, אהרון סולדצ'ו, איציק זעפרני: נתי חמו( נתן פרץ 46)ליאור ליברמן (ימהרן אדינו 74), עבד מרג'ואן, אורן עידו, אבי כהן: שימי פרץ (שלומי עשור 74)
המשחק נערך בטמרה , שפט: רועי ריינשרייבר
מאת: ערן רז-אור "חדשות טירת כרמל" 28.11.08


מגרש הכדורגל של עירוני טירת כרמל.סמל העליבות של הספורט בכלל והכדורגל בפרט.
שיפסיקו להשתין בטירת כרמל...בדרך לקרית אליעזר.
לפני 5 שנים, לכדורגל המקומי היה חלק נכבד בבחירתו של אריה פרג'ון לראש העיר. היום, חמש שנים אחרי, כאשר צריך להכיר להם תודה הוא מסתתר מאחורי הכיסא!!!
בסוף העונה הנוכחית, שבע קבוצות מתוך שתים עשרה בליגה הארצית עולות לליגה הלאומית. לאחר 12 מחזורים ליגה, עירוני טירת כרמל, ממוקמת במקום ה-11 עם 6 נקודות ליגה בלבד. בגלל בעיות תקציביות, הנהלת הקבוצה נאלצת לשחרר שחקנים בכירים. מכירת השחקנים הבכירים, גורמת לאיבוד הסיכוי של הקבוצה לעלות בפעם הראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית. בקופת הנקודות של הליגה הארצית, מצויות 63 נקודות שאפשר להשיג ב-21 מחזורים שעוד נותרו. בראשון לינואר יפתח חלון העברות למשך 30 יום בלבד, ואז החלון ייסגר עד סיום העונה. צריך להעניק לקבוצה תקציב נוסף בכדי שתוכל לחזק את עצמה ולהתמודד על אחד הכרטיסים ללאומית!!
עצוב שקבוצה דרומית מליגה ב' (בני אילת) מסוגלת לעמוד בשכר של שחקן (אבי מלכה ) שעירוני טירת כרמל מהליגה הארצית נאלצה למכור בגלל שאיננה מסוגלת לשלם את שכרו. עצוב מאוד!! עצוב שקבוצות כמו- הפועל עכו ( שחר סימנטוב ) הפועל רעננה (עקיבא מגראשוילי) או הפועל פ"ת (נדיב סימנטוב) נהנות מהילדים שלנו.... במקום שאנחנו נהנה מהם . השחקנים החשובים האלה, יכלו להתפרנס בעיר שלנו ותוך כדי, לשפר במידה משמעותית את יכולתה של עירוני טירת כרמל. בגלל אוזלת ידה של העירייה ומיעוט התקציבים שהיא מייעדת לספורט, הם עושים זאת בעכו פ"ת, ורעננה.
הזדמנות שקבוצה המייצגת את טירת כרמל תצליח לשחק בליגה הלאומית לא תחזור ועלינו לעשות הכל כדי להשיג את המטרה הזאת. ייצוג בליגה הלאומית, רק יעשה טוב לעיר הזאת. פרסומים,טלוויזיה , טוטו, ווינר, ואורחים מכל הארץ.
החשיפה שהליגה הלאומית זוכה לה בתקשורת, תגרום לטירת כרמל להחשף בפן החיובי שלה בכלך רחבי מדינת ישראל. נציגים מכל הליגות הבכירות בארץ יגיעו לטירת כרמל לראות כדורגל ולא רק להשתין בדרך לקרית אליעזר. צריך להבין שבטירת כרמל אוהבים ספורט בכלל וכדורגל בפרט , ועירוני טירת כרמל, מושכת לא מעט תשומת לב ארצית למרות מיקומה בטבלה.
יש לנו אפשרות בלתי חוזרת להכניס חיים בעיר הזו.......אז קדימה להתעורר ולא להירדם בשמירה!!!!!.
מאת: ערן רז-אור "חדשות טירת כרמל" 28.11.08

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?