עיר ללא רחמים

מערכת הבחירות האחרונה, על כל תחלואיה וביזיונותיה, הוכיח לכל מי שהיה לו ספק בכך, שאנו חיים בעיר שבה אין ולו טיפה אחת של רחמים על כבודם של בני אדם בכלל ועל כבודם של אנשי ציבור בפרט.
כבר בתחילת הדרך, כאשר רק הארומה של מערכת הבחירות הפיצה ריח של איבוד שלטון או של לקיחת שלטון, נשלפו ציפורני הארס הפוליטיות בין חלק מאנשי הציבור בטירת כרמל, ומהר מאוד הארס הזה חלחל לתודעתם של תושבי העיר המזוהים פוליטית.
מלחמות פוליטיות מלובות בשנאת חינם, העשירו לא מעט עורכי דין שקפצו על המציאה. עיקר המלחמות, נסבו סביב הצורך להוציא עין האחד לשני גם אם זה בא על חשבון איבוד שני העיניים של הצד המנצח ובנוסף, העיתונאים תמיד הואשמו בעיוורון האלקטוראלי שנפל על שני הצדדים היריבים. המלחמה חסרת הרחמים, תפסה תאוצה מוגברת ככל שהתקרב מועד הבחירות. השמצות, האשמות, קללות ואיומים מרומזים לפגיעה בנפש, באו במקום תוכניות עתידיות שמתכננים לנו ולעירנו הקטנטונת המועמדים השונים. חשוב להדגיש שלא כל המועמדים נקטו בקו הלא מחמיא הזה. חלק מהמועמדים העדיפו שלא להיכנס לתוך הגהנום הזה שנכפה על הציבור בטירת כרמל. כולם, כולל עבדכם הנאמן, חשבו שהסיוט הזה נגמר ב-12.11.08 בשעה 18:48 עת סיימו לספור את קולות החיילים ואריה טל הוכרז כמנצח בבחירות. כאילו כדי להעניש את העיר הזאת על חוסר הרחמים שקיים בה למכביר, העניק לנו אלוהים את פרשת קלפי 12 הנודעת. מיום שפרצה הפרשה, מישהו החזיר את סרט הבחירות אחורה ליום ראשון ה-09.11.08. כל האמוציות והאנרגיות השליליות, צפו ועלו מחדש אצל התושבים. את מקומם של הפליירים, תפס רב סרן שמועתי שעלה לדרגת תת אלוף בטירת כרמל. הלכלוכים של שני הצדדים הניצים, הציפו את אוזניהם של תושבי העיר. כל צד דאג להפיץ שמועות שתכליתם להפחיד את הצד השני. זה התחיל באשפוזו של אריה פרג'ון בטיפול נמרץ, ונגמר במעצרה של אלית טל, בתו של אריה טל.
פרשת קלפי 12, תיזכר כפרשה שהסעירה את טירת כרמל יותר מכל פרשה אחרת. המעורבות של התושבים בנעשה בעיר, גדלה בעקבות התפוצצות הפרשה. תגובות נזעמות ומלאות בדברי נאצה שנשלחו לפורום של האתר, מעידות על מידת הכעס שיש בלבם של התושבים. אופי התגובות, מידת הארס שמצויה בהן וסגנונם הנמוך, מעיד שגם לתושבים ולא רק לאנשי הציבור בטירת כרמל, אין ולו טיפת רחמים על השכנים של מחר.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 21.11.08

תגובות

  1. מה קרה? לא אהבת את התגובות, אז סגרת את הפורום?
    שום דבר לא ישנה את העובדה, שהחלק הכי מגעיל וארסי במערכת הבחירות זה אתה - ולא אף-אחד מהפוליטיקאים שאתה מלכלך עליהם!
    תצנזר גם את התגובה הזו - גם ככה כבר כולם אמרו מה שהם חושבים עליך...

    השבמחק
  2. עיר של בני זונות פוליטיים לכו להזדיין כולם

    השבמחק
  3. לכל אנשי פרג'ון
    תפתחו לכם אתר משלכם יא בכיינים..

    השבמחק
  4. נראה לי מוזר כל הקטע הזה של פרגון לנסות ולערר את בטחון התושבים ע"י הגשת עתירה לבית המשפט.
    קראתי בעיון רב מספר פעמים את העתירה של פרגון והיא מלאה בטשטוש האמת ולדוגמא:
    כתוב שם שאיציק ונונו נתן כסף לבוחרים ליד קלפי 13 [מיקום הקלפי ברחוב שרת מערב] ופרגון מציג בעתירה שלו שקלפי זו נמצאת סמוך לקלפי 12 [מיקום הקלפי בבית ספר מורשה].
    מיותר לציין כי ונונו כלל לא נתן שוחד לשום בוחר אלא ביום הבחירות כשהגיע לקלפי 13 ,אמרו לו מספר ילדים שעבדו בקלפי זה מטעם מפלגתו כי לא קיבלו שתיה ואיציק נתן להם מיד 100 ש"ח לקניית שתיה מהחנות הסמוכה וקח עשו ואף החזירו לו עודף.

    השבמחק
  5. פרג'ון הוריד את הבחירות לרמה נמוכה ורדודה. עוד לא נשמע כדבר הזה שראש עיר מכהן משמיץ את המתמודדים האחרים, גורר אותם לבית משפט בנסיון לפסול את מועמדותם וגורר את כל העיר לבית המשפט לאחר הבחירות כאילו שהתושבים בעיר לא נחשבים (הוא לא סופר אותם) במקום לבוא לבוחרים ולהציג את עשייתו במשך 5 שנים. במקרה הזה הוא לא קידם את העיר אלא החזירה 10 שנים אחורה. בל נשכח עובדה פשוטה ראש עיר אמור לשרת את כל הציבור ולא לפלג אותו לתומכים ומתנגדים אנחנו עיר אחת ורוצים לראות אותה צועדת קדימה בנייה מתקדמת וחינוך איכותי.
    אני אישית אוהב את העיר ואת התושבים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?