אדוני ראש העיר!! יש לי פיפי...!!!!!!

נכנסים כואבים...יוצאים צוהלים. זאת החשיבות של שירותים ציבוריים.
לפני כשבוע, נערכה מסיבת סיום לילדי אחת מכיתות א' של ביה"ס "יגאל אלון" בגן השעשועים שממוקם מתחת לביה"ס שיפמן. המסיבה נערכה בשעות הערב המוקדמות וכול ההורים ביחד עם התלמידים הוזמנו. בין ההורים והתלמידים שחגגו באותה המסיבה, היו גם בת הזוג שלי ובתה בת ה-7 שלומדת בכיתה א'. כשעה וחצי לאחר תחילת המסיבה, ניגשתי למקום שבו נערכה המסיבה כדי למסור משהו לבת הזוג שלי. בעוד אני משוחח עם בת הזוג שלי, אני שם לב שבתה הקטנה זזה באי נוחות ופניה מסמנים שהיא סובלת מכאב כלשהו. פניתי לבת הזוג שלי והערתי את תשומת לבה לעניין. בת הזוג שלי ענתה שהיא מודעת לעניין."אין שירותים זמינים בכול הסביבה הקרובה והילדה צריכה להתפנות" אמרה בת הזוג בכאב גדול. "מה זאת אומרת" עניתי בכעס "מי מארגן מסיבה לילדים בני שבע מבלי לדאוג לשירותים צמודים?!" בת הזוג שלי ספקה את שתי ידיה ואמרה "זה מה שיש". באותו הרגע הפעלתי לחץ על בת הזוג שלי שתיקח את הקטנה לאיזה פינה ביער כדי שתוכל להתפנות ולהשתחרר מהכאב. בחוסר רצון בולט, לקחה בת הזוג שלי את בתה הקטנה תוך כדי שהיא רוטנת בכעס: "אני לא מבינה למה אני צריכה לסכן את הילדה שלי בצורה כזאת. למה לעזאזל אין בעיר הזאת שירותים ציבוריים בכול גן ציבורי כמו בכול עיר שמכבדת את עצמה!!! למה!!!. הסתכלתי על בת הזוג שלי איך שהיא מתרחקת עם בתה הקטנה שבטח ממש לא מבינה למה היא צריכה באמצע המסיבה של כיתה א' לעזוב את כול החברים במסיבה ולחזור לתקופת האדם הקדמון כדי לעשות את צרכיה באמצע היער. יצאתי מאזור המסיבה כעוס ולא רגוע. לקחתי את הקוטנוע והסתובבתי בכול האזורים ה-עאלק ציבוריים של הכפר "טירה" ולא מצאתי מתקן אחד לרפואה שבו תושביה ותושבותיה הזקנים, הצעירים והקטינים יכולים להתפנות בו. בכול העיר העלובה הזאת, על כול הכספים שמבוזבזים בה, אין אפילו מתקן אחד של שירותים ציבוריים. בעקבות הדברים האלה, אני פונה מעל במה זו אל חברי מועצת העיר המכובדים, שמשחקים אותה אנשים חשובים מאוד בכול הטקסים המעפנים שהם משתתפים בהם בשביל התמונה בפרסומון השבועי של העירייה, אנא מכם, הרימו את הכפפה החשובה הזאת והפעילו לחץ על ראש העיר הלא אכפתי הזה שבא להסתלבט עלינו חמש שנים, כדי שיתקין מתקן אחד לפחות, שבו הזקנים והילדים הקטנים, יוכלו להתפנות בכבוד וכדי למנןע מהם את ההתבזות בעשיית צרכיהם ברחוב. זה טוב להם, זה טוב לשאר התושבים וזה גם טוב לעיר שאתם מנהלים...עאלק.
חשוב לציין שאת מסיבת הסיום לילדי כיתות א' של ביה"ס "יגאל אלון", ארגן וועד ההורים של הכיתות ולא הנהלת ביה"ס. עם זאת, לביה"ס ולהנהלתו, יש חובה לדאוג שלתלמידים יהיו כול התנאים הנדרשים (כולל שירותים)למסיבה, לפני אישורה.
מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

  1. בס"ד
    לאלי שלום רב!
    מאז שטל מכהן אנו אומרים הרע במיעוטו
    בגן נחום המצב לא יותר טוב. ואים רוני
    ליניאדו ובני משפחתו לא היו משקעים
    מכספם הפרטי הגן היה נהרס מזמן
    מעברי החציה לא מסומנים והכבישים לא מטופלים
    למרות שהממשלה השקיעה 4 מיליון ש'ח שהועברו
    ע'י חיים כץ.שלכם מאיר ומעיר

    השבמחק
  2. למאיר המעיר!

    גן נחום והפארק עם הספריה נבנו בזמן שאריה פרג'ון היה ראש העיר. כמו כן הוקם בית מפד"ל הכולל שירותים. מדוע בגנים לא הוקמו שירותים ציבוריים? בקיצור זה לא עניין של מי ראש העיר אלא של מי מהנדס העיר. אם היה גר בטירת כרמל הכבישים והגנים היו נראים אחרת. בכל מקרה אלי אבוחצירה צודק. עוד בזמן הרומאים היו בארץ שירותים ציבוריים.

    פטריוט מקומי

    השבמחק
  3. הבעיות בעיר גדולות ורבות שרותים ציבוריים חסרים, גני משחקים לא מתוחזקים, כבישים במצב גרוע ביותר, מדרכות, מעברי חצייה בקיצור התשתיות על הפנים.
    גם בנושאים האחרים טירת כרמל לא מצליחים להתרוממם הספורט, הנוער והתרבות יקבלו ציון טעון שיפור.
    טירת כרמל לא דומה לשום יער מודרנית ורצינית
    כמו רמת השרון,רחובות, חולון .טירת כרמל לא מתקרבת לנשר, קרית ביאליק או יקנעם.
    יש משהו דפוק במנהיגות שלנו בטירת כרמל.
    ראש העיר הקיים לא רוצה ולא מסוגל לקדם את העיר.
    השאלה לאן הלכו 4 מליוני שקלים ? שיענו לנו, שראש העיר סגניו,שחר וגרינברג שיענו הם לאן הלך הכסף.
    אלי, כדי שלא תסתובב הרבה בפעם הבאה תרד למשטרה
    מרחק של 20 מטר או אולי תיכנס לאחד השכנים
    הרי נאמר כולנו יחד משפחה גדולה החיים בשנת 2010
    בעיר עם תשתיות של שנת 1950

    השבמחק
  4. אלי אל דאגה!
    הנה צובעים את מעברי החציה
    הלחץ והכתבות באתר עשו משהו
    יש צבע למעברי החצייה .
    כל הכבוד טל תשחרר עוד קצת
    יש לך 4 מיליון ש'ח. מחיים כץ

    השבמחק
  5. לאלי,

    אני חושב שהגיע הזמן שתפרגן קצת לאייל - תראה איך הוא צינזר תגובה נגדך, ואפילו קטל את הבחורה שניסתה לפרסם את זה.
    מתברר שבסוף עיתונאים בטירה יכולים להיות קולגות אחד לשני...

    קורא מסור של שני האתרים

    השבמחק
  6. לדוד שחר
    ראינו אותך עומד במעברי חצייה מול בית הספר אפרים צמח אבל מעברי חציה צבועים לא ראינו וגם הקבלן
    לא עובד על הקטע הזה מעל חודשיים אבל המפגעים
    עדיין נישארו במקום ואין את מהנדס העיר שיגש
    ויראה מה שקורה .לדוד שחר מדוע אתה לא עושה דבר
    האים גם אתה שייך לביזיון ולאוזלת היד של טל
    בטירת כרמל הכישלון הוא יתום וההצלחה מרובת אבות

    השבמחק
  7. אלי היקר שבת שלום!

    בכתבה הקודמת רק ציינתי שראיתי במקרה בלוג שבו כתוב קצת מהאמת על פרג'ון. (דברים שפורסמו במקומות שונים באינטרנט כולל אתר מבקר המדינה ובבלוג שלך) ומיד תגובתי זכתה ל 4 תגובות נזעמות. ואני שואל מדוע? האם אסור לכתוב על פרג'ון ומותר רק על שאר הפוליטיקאים? או על העיתונאים כמו אלי אבוחצירה? באתר של פרג'ון "אייל הטיראי" מפרסם רק תגובות שמשמיצות את כל הפוליטיקאים ואת אלי אבוחצירה. אז אני רוצה לשבח את הבלוג שלך שבו אתה מפרסם הכל באופן גלוי ולא עושה חשבון ולא מתחבא אחרי כינוי כמו אייל הטיראי (שאין כזה בטירת כרמל) ברור שפרג'ון עומד אחרי ההשמצות בעילום שם כי הוא פוחד מתביעה והרי הוא כבר הפסיד בבית משפט. בסופו של דבר ההשמצות יגמרו לו הרבה לפני הבחירות הבאות.

    שבת שלו לכולם (גם למגיבים הנזעמים של פרג'ון)

    פטריוט מקומי

    שבת שלום לכולם

    השבמחק
  8. אלי שלום ,
    בפעם הבאה שתפרסם דע שיש לפחות לדייק !!!
    1. לא הייתה מסיבת סיום לכיתות א' עדיין זה היה אחר"צ שבועות לילדי כיתה א' אפשר לקרוא לזה "גיבוש".
    2. אין לבית הספר יגאל אלון / לעירת טירת כרמל שום עניין ודבר במסיבה הזו , אותה יזמו הורי הועד של הכיתה ,
    3. פעילות מחוץ לתחום בית הספר הינו באחריות ההורים בלבד .
    כך שאחרי שהבהרתי נקודה זו , את כל הטענות יש להפנות לגורמים אחרים.
    תודה , אמא שהשתתפה במסיבת שבועות זו ואגב מאוד נהננו ולמיטב ידיעתי רוב המשתתפים בה
    שלום ולהתראות ,

    השבמחק
  9. לאימא שהשתתפה במסיבה האמורה שלום רב.
    1)המידע שהיה בידי העלה שמדובר במסיבת סיום ולא בגיבושון ואם טעיתי אז אני מתנצל על הטעות ומודה לך על התיקון.
    2)בסוף המאמר נכתבה באדום הדגשה לעובדה שהמסיבה אורגנה על ידי וועד ההורים של הכיתות ולא על ידי בית הספר ועם זאת, אני עדיין חושב שעל ביה"ס מוטלת האחריות על כול פעילות בית ספרית שבה מעורבים תלמידים גם ובעיקר, אם היא מאורגנת ע"י וועד הורים שבחירתו נעשתה במסגרת הבית ספרית.
    3)ברמת העיקרון, המאמר לא נגע או התייחס לטיב המסיבה או איכותה מהטעם הפשוט שזאת לא הייתה מטרתו. אני בטוח שהמסיבה הייתה מוצלחת ואני עוד יותר בטוח שכול הילדים נהנו בה מאוד. אני מקווה מאוד שוועד ההורים ימשיך בפעילותו המבורכת ואני ינצל את הבמה הזאת כדי לאחל הצלחה להם וכמובן גם לתלמידים בשאר הדרך המשותפת.
    בברכה: אלי אבוחצרה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?