מכתב לאישה שאיתי

אהובתי, את הדבר הכי טוב שאדם יכול לקבל
ומי שאינו מעריך זאת, שילך לאלף עזאזל!!
אל תפחדי אהובתי, לא מהחלשים ולא מהקנאים
כי האהבה תנצח גם את צרות הלב וגם את צרות העין.
דעי לך נשמתי, השנאה היא מקור השראתם של החלשים
כמו שהחולשה היא מקור השראתם של הקנאים.
את אהובתי, שדואגת ושומרת על גוזלייך כמו לביאה,
המשיכי בפועלך למרות הצרצורים של האבא לפי שעה.
בעיניים שלי אהובתי, את תמיד תהיי האחת והיחידה
שמהווה דוגמה לנשיות מופלאה ואימהות מופתית ואחידה.
ולסיום אומר לך זאת אהובתי היקרה...
אלה שמהלכים עלייך אימים בכתבם ובצעקתם,
מסתירים הם בעיקר את בושתם שנופלת מתוך ערוותם.

אלי אבוחצרה

תגובות

  1. אלי שלום!

    אם זו תגובתך לכל המשמיצים באתר של אייל אז תרשה לי לומר לך יישר כוח וכל הכבוד.

    אם אל מול שנאה, קנאה והשמצות אתה משתמש באהבה אז דע לך שאתה גיבור.

    אין לי ספק שהאהבה תנצח והמלעיזים ימשיכו לנבוח הרי ממילא השיירה עוברת והם נשארים עם השנאה, קנאה ההשמצות והנביחות.

    כל הכבוד!

    פטריוט מקומי

    השבמחק
  2. בס"ד
    לפטריוט המקומי(חיים)
    אתה מסכים שפרג'ון הקים את הגנים
    אבל אתה טוען שהוא אשם שלא בנה שירותים
    בגנים.ובסניף המפד"ל הוא לא שכח שום פרט
    קשה לי להבין את הסתירות מאיר ומעיר

    השבמחק
  3. למאיר המעיר (האנונימי)!

    איני מכיר את חיים. אני מדבר בשמי. (ולא מטעם...) כמו מאיר המעיר (מטעם פרג'ון).
    פרג'ון הקים את הפארק שתכנן אריה טל ולידו את בית המפד"ל (אף אחד לא יודע אם היה קשר בין שני הפרויקטים!!!) אבל בבית המפד"ל יש שירותים (ולא ציבוריים - להזכירך בית המפד"ל שימש את המטה של פרג'ון בבחירות) ולעומת זאת בפארק שפרג'ון בנה ומיועד לכל התושבים, אין. אז מה לא הבנת?

    פטריוט מקומי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?