פרקים מתוך הספר "חורבנו של בית שלישי" מאת: אלי אבוחצרה

הקדמה: הספר "חורבנו של בית שלישי" נכתב מתוך דמיונו הפורה של הכותב ואין בינו לבין המציאות שום קשר. כול קשר בין השמות שעולים בספר לבין אנשים אמיתיים הנו מקרי בהחלט.
הכאוס ואובדן השליטה, הכתיבו את ההיסטוריה שעדיין לא נכתבה על חורבנו של בית שלישי, מדינת ישראל שהוקמה כדי לשמש מגן לעם היהודי, הפכה ברבות הימים למלכודת אכזרית שהקיזה דם יהודי יותר מכל מלחמה שידעה ההיסטוריה של העם היהודי..."

פרק (1) "מדינת יהודה"

על שלושה יסודות עומדת הדת היהודית. על התורה, על העבודה ועל גמילות חסדים. שישים שנה לאחר מלחמת הקוממיות מדינת ישראל ורוב תושביה היהודים רחוקים שנות אור מהיסודות שעמדו לעם היהודי במשך שלושת אלפים שנה בתפוצות. החומרנות והרדיפה אחרי בצע הכסף השכיחו מהממסד הנהנתן את הסבל והתלאות שעבר העם היהודי בדרכו למולדת הנכספת. לכל אורך חייה הקצרים של המדינה, שלט הממסד האשכנזי שהיה ליברלי בנפשו שליטה מוחלטת גם בהון וגם בתפקידי מפתח בשלטון. שליטה זו סבלה מחרדה עמוקה בכל פעם שהרוב המזרחי שהיה לאומני בדעותיו הרים ראש. הפחד מאובדן השלטון ובעיקר הפחד מאובדן ההון גרם לממסד האשכנזי לקבל החלטות גרועות וקשות שפגעו פגיעה קשה בכבודו של הרוב המזרחי שהיה לאומני בדעותיו. הקרע בכוך ההיתוך הישראלי שהיה גאוותה של המדינה הקטנה, היה עניין של זמן.
הליברליזם האשכנזי שלט גם בתקשורת של מדינת ישראל. שליטה זו וההשפעה שלה על מעצבי המדיניות במדינת ישראל, גרמה לעוד שני סקטורים להיות מוקצים מחמת מיאוס. שני הסקטורים האלה היו "החרדים" "והמתיישבים היהודים". שני סקטורים אלו נחשבו ללאומנים יותר מבני עדות המזרח והם היוו איום ממשי על הליברליזם האשכנזי. את עדות המזרח הכה הממסד האשכנזי בכיס עד אשר הביא את רובו לפת לחם. את הסקטור החרדי הכה הממסד האשכנזי בחקיקה שהעלימה לחלוטין את הצביון היהודי של מדינת ישראל ואת המתיישבים היהודים עקר הממסד האשכנזי מאדמותיו בכוח הזרוע מבלי שהוא בוחל בשום אמצעי ועל הדרך הוא גם כפה את הליברליזם שהוא מאמין בו על אותם חברי הציונות הדתית.
בפגישה חשאית שנערכה בשלהי שנת 2008 במדבר יהודה, החליטו מנהיגי הנעשקים להיפרד מהעושקים. תת אלוף עומרי בן אשר, מנהיג הזרם המזרחי, הרב אליהו ביטון מנהיג היהדות הספרדית והאלוף במיל' אלישע בין נון, מנהיג המתיישבים היהודים החליטו על היפרדות ממדינת ישראל על כל תחלואיה ועל הקמת מדינת "יהודה" שתהיה נקייה מערבים על כל המשתמע מכך. באותה ישיבה סודית הוחלט שמדינת "יהודה" תוקם בשטחי יהודה ושומרון ותכלול בתוכה את הבקעה והירדן. הערבים יסולקו בכוח הזרוע או יומתו ע"י הצבא שעתיד לקום. הוחלט להורות על צבירת נשק ותחמושת בסליקים כהכנה ליום הדין. החיילים ששייכים לזרמים שהחליטו על התנתקות ממדינת ישראל, נצטוו לחכות ליום הפקודה כדי לנטוש ולערוק על נשקם וציודם. הוחלט על גיוס בעלי מקצוע הכרחיים לקיום המדינה החדשה. הוחלט על שימוש בכוח אש אל מול כוח אש שיופעל ע"י צה"ל. הוחלט כי יום הפקודה יהיה ב-ט"ו בשבט תשע"ב. (המשך יבוא...)

מאת:אלי אבוחצרה

תגובות

  1. בס"ד
    לאלי שלום!!
    קראתי את מאמרך "חורבנו של בית שלישי"
    אים אני משווה בין הסיפור הדימיוני לבין המציאות
    בתוך העיריה. אני מגלה שהמציאות עולה על כל דימיון.
    אומרים בית המקדש חרב בגלל שינאת חינם .אני בתקווה
    שאת היכל העירייה יבנו באהבת חינם.
    אוהב אותכם מאיר ומעיר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?