מופע מכל הלב של צעירי העיר טירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
הצלחה גדולה למופע הסיום של להקת קול הלב
ראש העיר אריה טל היה אורח הכבוד במופע הסיום
מאות מתושבי טירת כרמל ובהם בני נוער נלהבים, הגיעו בערב יום שלישי (12/04) לאולם המפואר של 'אשכול פיס' בטירת כרמל, כדי לצפות בהצגת הסיום של להקת 'קול הלב' שאותה מוביל ומפיק מנהל מחלקת התרבות של המתנ"ס המקומי, קובי הזז.
בהצגה, שנקראת ומבוססת על הסיפור של 'הקוסם מארץ עוץ', משחקים שחקנים צעירים וחסרי ניסיון שרובם עדיין תלמידים בחטיבת הביניים. המופע, שהורכב מביצועי שירה, ריקוד ומשחק של האמנים הצעירים, סיכם עבור חברי הלהקה, שנה של פעילות אינטנסיבית שכללה עוד ארבעה מופעים שהוצגו בפני אלפי תלמידים מהתיכון ומבתי הספר היסודיים.
רוב השחקנים והזמרים בלהקה הם תלמידים בחטיבת הביניים
ראש העיר אריה טל, שתמך לאורך כל דרכו הציבורית בלהקת 'קול הלב' ובשחקניה הצעירים, ברך בדברים שנשא בפני הקהל את הכישרונות הצעירים והבטיח להמשיך ולתמוך בפעילות החשובה של הלהקה.

קובי הזז, מנהל מחלקת התרבות של המתנ"ס המקומי: "היה מופע מוצלח שסיכם עבור רבים מהעוסקים במלאכה החשובה שנה ברוכה ומלאה בפעילות. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולהודות לכל מי שעזר וסייע ובראש ובראשונה לראש העיר אריה טל על התמיכה רבת השנים בלהקה ובחבריה, למנהל המתנ"ס אבנר כהן, למנהלת מרכז הנוער יעל שוורץ ולרכזת הנוער העירונית, אורטל חדד".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?