אות הצטיינות לביה"ס שיפמן מהאגודה למלחמה בסרטן

מאת: אלי אבוחצרה
אות הצטיינות ארצי במבצע הקש בדלת 2015 הוענק לביה"ס  התיכון שיפמן בטירת כרמל
צילום" דוברות עיריית טירת כרמל
בטקס רב משתתפים שנערך ביום רביעי (39/03) באולם התיאטרון של גבעתיים, סיכמה 'האגודה למלחמה בסרטן' את הפעילות במבצע 'הקש בדלת 2015' בהצדעה לפעילות המבורכת של מתנדבי האגודה ובהענקת אות ההצטיינות הארצי לשנת 2015 לביה"ס 'שיפמן' מטירת כרמל על הצטיינות תלמידיו באיסוף התרומות במהלך המבצע.

בטקס המכובד, השתתפו בכירים באגודה למלחמה בסרטן ובהם יו"ר האגודה, פרופסור אליעזר רובינזון, סגן יו"ר האגודה, ליאון רקנאטי, מנכ"ל האגודה, מירי זיו, נשיא הכבוד של האגודה ויו"ר מבצע 'הקש בדלת"', פרופסור אהרון צ'חנובר ומנהלת מחוז צפון של האגודה, עליזה שולצר. את טירת כרמל, ייצגו בטקס יו"ר האגודה למלחמה בסרטן בטירת כרמל,  סלבי כהן, המורה גרנית יהושוע מהצוות החינוכי של ביה"ס שיפמן ויו"ר מועצת הנוער של טירת כרמל, יובל חלביה.

ההודעה על הזכייה באות ההצטיינות הארצי במבצע 'הקש בדלת 2015' של האגודה למלחמה בסרטן, הגיעה במכתב מרגש ששלחה עליזה שולצר, מנהלת מחוז צפון של האגודה למלחמה בסרטן, ליו"ר האגודה בטירת כרמל, סילבי כהן, "אנו שמחים להודיע שבית הספר "שיפמן" מטירת כרמל, זכה השנה בהצטיינות על ההצלחה במבצע "הקש בדלת", מבצע ההתרמה השנתי באגודה למלחמה בסרטן. אות ההצטיינות ניתן על פי פרמטרים רבים וחלק מהם קשורים לפעילות הענפה שהצלחתם לגייס ברשות במסגרת המבצע. ההצלחה נובעת גם משיתוף הפעולה הנדיר עם מחלקת החינוך העירונית ופורום נשות מש"י."

אות ההצטיינות הוענק ליו"ר האגודה בטירת כרמל, סילבי כהן ע"י יו"ר האגודה הארצי פרופסור אלעזר רובינזון. לאחר קבלת הגביע, נשא יובל חלביה, יו"ר מועצת הנוער של טירת כרמל דברים מרגשים בפני אורחי הטקס ובהם הודה למנהלי האגודה על הבחירה שלהם להעניק את אות הצטיינות לתלמידי ביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל. בהמשך הדברים הודה יובל חלביה גם ליו"ר האגודה בטירת כרמל על כל הסיוע שתלמידי ביה"ס זכו לקבל ממנה במהלך המבצע ובכלל. "מבצע הקש בדלת, הפך אצל תלמידי ביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל למסורת רבת שנים שהתלמידים רואים בה שליחות של מצווה. אני גאה להיות תלמיד בבית ספר ותושב של עיר שחרטו על דגלם את ערך הנתינה לזולת וכולי תקווה שתרומתנו הקטנה תסייע במשהו לפריצת דרך במחקר או בפיתוח של תרופה שתקל על החולים ועל בני משפחתם" סיכם המנהיג הצעיר והמוכשר את נאומו.


בהמשך הטקס, חולקו תעודות לחוקרים שקיבלו מענקי מחקר ולאחר מכן, מנכ"לית האגודה, מירי זיו, סיכמה בפני האורחים את הפעילות הענפה שנעשתה באגודה בשנת 2015.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?