צעירי טירת כרמל מביאים כבוד לעירם

מאת: אלי אבוחצרה
תעודת הוקרה והערכה על העלייה הגבוהה בנתוני הגיוס של צעירי טירת כרמל לצה"ל הוענקה לראש העיר אריה טל
ראש העיר אריה טל מקבל את תעודת ההוקרה מהאלוף חגי טופולנסקי
ראש העיר אריה טל: "צעירי העיר טירת כרמל הם מקור גאוותי מכיוון שאני רואה בהצלחה שלהם הצלחה אישית של כל אחד ואחת מתושבי טירת כרמל, העיר של כולנו"
בטקס מרשים שנערך ביום חמישי (31/03) באחד מבסיסי צה"ל במרכז הארץ, העניק ראש אכ"א האלוף חגי טופולנסקי, תעודת הוקרה והערכה לראש העיר טירת כרמל אריה טל, על הקפיצה המשמעותית בנתוני הגיוס שרשמו צעיריה של העיר טירת כרמל בשנה החולפת.
תעודת ההוקרה וההערכה, הוענקה לראש העיר אריה טל, בזכות הקפיצה של 16 מקומות שרשמו צעירי טירת כרמל במעלה רשימת הערים עם נתוני גיוס משמעותיים לצה"ל שתרומתם לחיזוקה וחוסנה של מדינת ישראל וגם של צה"ל, אינה מוטלת בספק.
ראש העיר אריה טל מציג את תעודה ההוקרה בגאווה
ציון סודרי: מנהל מחלקת הנוער של טירת כרמל: "השיפור והקפיצה בנתוני הגיוס המשמעותי של צעירי טירת כרמל לצה"ל, הוא תוצאה של עבודת עומק בתחום ההכנה לצה"ל אותה מוביל כבר שנים רבות ראש העיר אריה טל, שעומד בראש פורום השולחן העגול שמרכז סביבו את כל הגורמים שפועלים לקידום התוכנית ובהם מרכז ההכנה לצה"ל של מחלקת הנוער בעירייה, מערכת החינוך, מנהלי בתי הספר, מערך מגן בצה"ל, משרד הביטחון ומדריכי תוכנית אחריי".
במסגרת תוכנית העבודה של חברי פורום 'השולחן העגול' שבראשו עומד ראש העיר אריה טל, נבנית מדי שנה תכנית להכנת צעירי טירת כרמל לשירות משמעותי בצה"ל תוך ראיה רוחבית של הרצף החינוכי במוסדות החינוך בעיר ושימת דגש מיוחד על החינוך הערכי ועל החשיבות שיש לשירות משמעותי בצה"ל.
במסגרת התוכנית המובנית, מקבלים המועמדים לשירות ביטחון בטירת כרמל, הכנה קבוצתית שכוללת מערכי שיעור בכיתות (י"א/י"ב), השתתפות בקבוצות אימון והכנה פיזית ומנטאלית ממדריכי תוכנית 'אחריי' במרכז הנוער, הכנה פרטנית לגיוס לצה"ל באמצעות מרכז ההכנה לצה"ל ובסיועם של המורות החיילות והמד"נית ומתן מענה לשאלות ההורים שעולות בימי ההורים המרוכזים. 
כשהתפרסמו נתוני הגיוס המרשימים של צעירי טירת כרמל, ראש העיר אריה טל, איש של עבודה שנמנע בדרך כלל מלנוח על זרי הדפנה, סרב גם הפעם להתבשם מריחה המתוק של ההצלחה ומיד כינס את חברי פורום 'השולחן העגול' כדי להציב לצוות העוסק בהכנה לצה"ל יעד חדש שכולל בתוכו גם עליה בנתוני הקצינים והקצינות מטירת כרמל שישרתו ויטפסו מעלה בשדרת הפיקוד של צה"ל.

בסיכום הישיבה ובהנחייתו הישירה של ראש העיר אריה טל, תחל בשבוע הבא במרכז הנוער לראשונה, תכנית מנהיגות ייחודית להכנה לקצונה עבור צעירי טירת כרמל. התכנית, שאותה יובילו קדי ביבס, רכז ההכנה לצה"ל בעיר והילה, מורה חיילת שמועמדת לקצונה, מיועדת לצעירים וצעירות בעלי נתונים אישיים גבוהים שאותרו באמצעות לשכת הגיוס. במסגרת התוכנית, יכירו המשתתפים בה את עולם הפיקוד בצה"ל ותינתן להם האפשרות להעשיר את הידע שלהם בנושאים רלוונטיים כמו: הכנה פיזית וכושר גופני, רוח צה"ל , מנהיגות ועוד....

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?