שמש אביבית ליטפה את תלמידי ביה"ס דגניה בצעדת האביב המסורתית

מאת:אלי אבוחצרה
עשרות תלמידים מביה"ס דגניה בטירת כרמל השתתפו בצעדת האביב השנתית
קבוצות תלמידים מדגניה בפעילות לאחר הצעדה
עשרות תלמידים של ביה"ס 'דגניה' בטירת כרמל, השתתפו ביום שיש האחרון בצעדת האביב שעורך ביה"ס זו השנה החמישית ברציפות בשיתוף עם הקרן הקיימת לישראל.
בסוף צעדת האביב, שפעילות התלמידים במסגרתה ייחודית לביה"ס 'דגניה' בטירת כרמל, חולקו התלמידים לקבוצות קטנות שבהן היו פעילויות שונות שכללו קבוצת 'תצפית' שבה הילדים צפו על הטבע ועל הנחלים שקיימים בסביבה שהם חיים בה ותוך כדי הם שאלו שאלות שמעניינות אותם. קבוצה אחרת, למדה בעזרת מדריכת קק"ל על הצמחים והעצים שגדלים בסביבה. קבוצה נוספת ששייכת לגיל הצעיר יותר של התלמידים, הופעלה בעזרת מצנח שסייע להם לעשות פעילות גופנית והייתה שם גם תחנת יצירה שבה התלמידים יצרו תכשיטים מחומרים ממחוזרים. על כל הקבוצות, פיקחה קבוצת תלמידים שהוגדרה כקבוצה של חוקרים צעירים שבה כל תלמיד קיבל תיק חוקר צעיר ובו כלים שיעזרו לו לאסוף ולרשום את כל הנתונים וגם לסכם את הפעילות הכוללת של היום.
אורן אבוחצרה התותח עם בתו הקטנה רגע לאחר סיום מעדת האביב של ביה"ס דגניה

רכזת המדעים של ביה"ס 'דגניה', לירז גורצקי: "הצעדה, שהשתתפו בה תלמידי כל שכבות ביה"ס שחלקם מלווים ע"י ההורים, נתנה לתלמידים הזדמנות מצוינת לטייל עם הוריהם בטבע שמקיף את סביבת מגוריהם וחשפה בפני התלמידים הצעירים יותר את יופיו של הטבע וגם את ריחה של הפריחה בעונת האביב".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?