חוגגים פורים כהלכתו בטירת כרמל

מאת: אלי אבוחצרה
מאות ילדים מטירת כרמל חגגו במסיבת הפורים של סניף חב"ד בטירת כרמל
צילום: יח"צ
למעלה מ-300 ילדים מלווים בהוריהם, הגיעו בערב רביעי (23/03) לאולם המופעים של ביה"ס 'אפרים צמח' בטירת כרמל, כדי להשתתף בחגיגת הפורים הגדולה שארגן והפיק הסניף המקומי של תנועת חב"ד בעיר בראשותו של שליח הרבי מליובאוויטש, הרב יחזקאל מרקוביץ ובשיתוף פעולה עם המתנ"ס המקומי והגרעין התורני, 'בגדלות'.
ראש העיר אריה טל שהיה אורח הכבוד בחגיגת הפורים, שמע בקשב רב את קריאת מגילת אסתר ולאחריה ברך את הילדים, ההורים ואת העושים במלאכה בברכת חג פורים שמח. במהלך המסיבה שהייתה ססגונית ומושקעת, נהנו הילדים מהופעה מצחיקה ומרתקת של בומבינו הקוסם ולאחר ההופעה, החוגגים שיחקו בדוכני יצירה של שוק פורים שהיה מגוון ומרהיב וגם רווי בפרסים והפתעות.

קובי הזז, מנהל התרבות של המתנ"ס המקומי: "הייתה מסיבה מוצלחת שנתנה מענה איכותי לילדי העיר שרצו לחגוג את חג הפורים כהלכתו. אני מנצל את הבמה הזאת כדי להודות לכל מי שתרם להצלחת מסיבת הפורים ובראש ובראשונה לראש העיר אריה טל שתמיד פתוח לבקשות שלנו, לשליח הרבי מליובאוויטש הרב יחזקאל מרקוביץ, למנהל המתנ"ס אבנר כהן ולמתנ"ס טירת הכרמל, לשגיא בן לישה מהגרעין התורני 'בגדלות' וכמובן תודה מיוחדת לבנות השירות הלאומי שמסייעות בכל".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?