עיריית טירת כרמל עושה כבוד למדי רושו

מאת: אלי אבוחצרה
מסיבת פרידה למדי רושו הקופאית הוותיקה של עיריית טירת כרמל
ראש העיר אריה טל והעובדת הפורשת מדי רושו
בטקס קטן וצנוע, שנערך ביום שלישי (12/04) באולם הישיבות של עיריית טירת כרמל, נפרדו עובדי עיריית טירת כרמל, ממדי רושו, קופאית העירייה הוותיקה שפורשת לגמלאות לאחר עשרות שנים שבהן שירתה את תושבי טירת כרמל. בטקס, נכחו בני משפחתה הקרובה של מדי רושו וגם בכירים בעיריית טירת כרמל ובהם ראש העיר אריה טל, מנהלה הישיר של הקופאית הוותיקה, הגזבר הרצל רגב, מזכיר העירייה שמוליק קטוני, מנהל המחלקה לחינוך עמי ויס, מנהלת לשכת ראש העיר אירמה אלואשווילי, יועץ התקשורת יורם כרפיס, מ"מ ממנהל חזות העיר אריה וגנר ויו"ר וועד עובדי העירייה, חגית אמיגה.

בדברים שנשא ראש העיר בפני האורחים, הוא ברך את העובדת הנרגשת על הגיעה לגיל הפרישה והעלה על נס את תרומתה רבת השנים למען שירות טוב יותר לתושבי טירת כרמל וגם איחל לה הצלחה בהמשך דרכה בחיים. הגזבר הרצל רגב, מנהלה הישיר של מדי רושו, , סיפר על מידת האימון שהוא רחש כלפי הקופאית המסורה במשך כל שנות עבודתה וציין שגם אם הוא היה נדרש להפקיד בידיה הנאמנות את כל כספי העירייה, הוא היה עושה זאת בלב שלם.


מדי רושו, הקופאית הפורשת והנרגשת, הודתה לכולם על המחווה היפה וגם על ים המילים החמות שראש העיר אריה טל והמנהל הישיר שלה, הרצל רגב אמרו בשבחה. בהמשך הדברים, איחלה מדי הצלחה למחליפה שלה והביעה תקווה שעובדי עיריית טירת כרמל ימשיכו להיות המשפחה השנייה שלה, גם אחרי הפרישה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?