טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח התקיים היום באולם אשכול פיס. מאת: אלי אבוחצרה

כמיטב המסורת רבת השנים, התכנסו אתמול (03/04) עובדי עיריית טירת כרמל באולם 'אשכול פיס', לטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח. בטקס הרמת הכוסית, שאורגן והופק ע"י וועד עובדי עיריית טירת כרמל, נכחו בכירים בעיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר אריה טל וממלא מ"מ מוריס אסייג.
צילום: יח"צ
בדברי הברכה של ראש העיר אריה טל לעובדי העירייה, הוא איחל לעובדים ולבני משפחותיהם חג פסח שמח וכשר. בהמשך הדברים, שטח ראש העיר את משנתו בנוגע לעתידה של טירת כרמל והביע את הערכתו הרבה לעובדי העירייה ולמנהלי המחלקות, שהתמודדו בשנים האחרונות בהצלחה יתירה עם השינויים הענקיים שעברה העיר טירת כרמל, ונתנו מענה לכל בעיה שהגיעה לפתחם. "אני גאה בכם" אמר ראש העיר למאות העובדים בהתרגשות והוסיף: "הצלחה של מנהיג תלויה מאוד בצוות העובדים שמלווה אותו ואתם גבירותיי ורבותיי, צוות נפלא".
צילום: יח"צ
מגי שושן, נציגת וועד העובדים, ברכה את עובדי עיריית טירת כרמל ואחלה להם ולבני משפחותיהם חג שמח. לאחר הברכות, נהנו העובדים ממופע שירה של הזמרת הצעירה, נטע אסייג, שהנעימה בקולה הערב את זמנם של משתתפי הטקס. בסוף הטקס, התכבדו כולם במטעמים ושתייה שנפרשו עבורם בשולחן חגיגי כיאה לחג הפסח. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?