החטא ועונשו. מאת: אלי אבוחצרה

נהג רכב ציבורי מטירת כרמל נפל קרבן לעוקץ של שתי נוכלות שהותירו עבורו אבק של חלומות לאחר שנעלמו עם הפדיון היומי וכרטיסי האשראי שלו.

כמו בכל מקרה קלסי של עוקץ מוצלח, זה התחיל במפגש עם בחורה יפה שנהג הרכב הציבורי מטירת כרמל הסיע במסגרת עבודתו השוטפת. הבחורה היפה והמסתורית, פתחה בשיחת חולין עם הנהג התמים שנשבה בקסמי היופי והחן שהיא פיזרה בתוך חלל הרכב הציבורי הדחוס. השיחה הובילה להחלפת מספרי טלפון...

בשעות הלילה המוקדמות של אותו יום עבודה, קיבל הנהג המבושם מעונג הזמנה מפתיעה ומפתה מהבחורה המסתורית להגיע לחדר המלון שבו היא שוהה כדי לחגוג עם כוס יין את ההיכרות ביניהם. הנהג המופתע, נענה מיד להזמנה והופתע לגלות בחורה נוספת בחדר המלון שאליו הוזמן.

השלושה החלו מיד בחגיגת שתייה של אלכוהול שלוותה בעישון של סמים קלים...לאחר מספר שעות, התעורר הנהג התמים ומצא את עצמו זרוק על השטיח בחדר המלון כשהוא לא מבין מה קרה איתו בשעות האחרונות. בדיקה מהירה בכיסיו, העלתה שכל כספו, ארנקו וכרטיסי האשראי שהיו בתוכו, נעלמו ביחד עם שתי הבחורות שהיו אתו.

קרבן העוקץ, תושב טירת כרמל בשנות הארבעים לחייו, סרב להגיש תלונה במשטרה בשל הבושה שחש מהמקרה ורק ביקש להזהיר את כלל ציבור הגברים שלא להתפתות למעשים לא כשרים.

תגובות

  1. אוי מסכן. הנהג התמים...
    אני מניחה שהוא לא ציפה לערב סודוקו
    הוא בחר לשתות לשוכרה ולעשות סמים.
    אם זאת היתה בחורה. גם היית אומר תמימה? לא נראה לי.
    יותר כינוי שמתחיל באות ז'

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?