יום למידה על עולם התעסוקה העתידי התקיים במרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל. מאת:אלי אבוחצרה

כ-50 צעירים שמרביתם מטירת כרמל וחלקם נציגים של גופים עירוניים וארציים ובתוכם גם אנשי מקצוע בתחום גיוס משאבי אנוש מחברות גדולות כמו אלביט וגב מערכות וגם אנשי עסקים רציניים, השתתפו ביום למידה על עולם התעסוקה העתידי לאנשי מקצוע, שהתקיים בשבוע שעבר במרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל.
 
צילום: יח"צ
 המשתתפים, נחשפו במהלך יום הלמידה למגמות והשלכות בעולם העבודה העתידי שנותחו ע"י נירית כהן, שמשמשת כדירקטורית באינטל העולמית ולמדו על הסוגיות המרכזיות בחינוך ותעסוקה מפיה של ענבר הורוביץ, מנהלת תחום קולקטיב אימפקט בשיתופים. 

בנוסף, שמעו המשתתפים הרצאה על השינויים באסטרטגיות גיוס עובדים ועל המגמות והשינויים המרכזיים המתרחשים בתחום גיוס עובדים בזירה הדיגיטלית ובכלל מפיו של רז מצנע, שכיהן בעבר כסמנכ"ל השיווק של חברת גיוס העובדים 'אול-ג'ובס' וכיום הוא בעל חברה פרטית בתחום מיצוב ושיווק במשאבי אנוש.
 
צילום: יח"צ
בהמשך יום הלימודים המיוחד, ניתנה למשתתפים סקירה מקיפה על המיומנויות הנדרשות כיום לפיתוח קריירה בעולם העבודה המשתנה מפיה של תמי רייזר-אבנד, מנהלת תחום עולם העבודה המשתנה  בג'וינט –תב"ת. בסיום יום הלימודים, קיימו המשתתפים דיון בסוגיות שעלו והרלוונטיות שלהן לעבודתם היומיומית.



מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל, מוביל בעיר את תחום הייעוץ והליווי התעסוקתי של צעירים בתכנון הקריירה שלהם תוך דגש על עולם התעסוקה המשתנה. ליווי הצעירים מתקיים הן באמצעות פגישות ייעוץ והכוון פרטניות להשכלה גבוהה ולתעסוקה, והן בהכשרות מקצועיות –בדגש על הכשרות טכנולוגיות לפיתוח אפליקציות, ניהול רשתות תקשורת ועוד, תוך  קיום שיתופי פעולה אסטרטגיים עם עסקים דוגמת אינטל, ביוסנס, מד 1, אמדוקס, אלביט ועוד...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?