אוצר בשווי של כעשרה מיליון ₪ נתגלה באחד מאתרי הבנייה בדרומה של העיר טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

דיירי השכונות הדרומיות בטירת כרמל דורשים את המגיע להם מחלקם היחסי בשווי האוצר שעומד על כעשרה מיליון שקל.

לפני כחודש, בחפירות פיתוח שנערכו באחד מאתרי הבנייה בדרומה של טירת כרמל, מצאו עובדי הקבלן שעבדו במקום, תיבה גדולה מעץ אלון שהייתה נעולה במנעול ומוסתרת היטב בעומק של כשני מטר מתחת לאדמה.
האתר שבו נמצא האוצר. צילום: אלי אבוחצרה
 העובדים ההמומים, הוציאו את התיבה ולאחר כשעה הצליחו לפתוח אותה ואז נתגלה בתוכה אוצר שהכיל כמה מטילי זהב ותכשיטים עטורי יהלומים שעלותם נאמדת בסכום של כעשרה מליון ₪. המשטרה ונציגי עיריית טירת כרמל, הוזעקו למקום והתיבה נלקחה למשמרת עד החקירה בנוגע למקורם של התכשיטים או עד שהבעלים של התיבה יבוא לדרוש אותה.


ובינתיים, מתפתח עימות חריף בין נציגי עיריית טירת כרמל לנציגי קבלן עבודות הפיתוח כשכל אחד מהם דורש בעלות על האוצר, במקרה שלא יהיה מי שידרוש אותו. עיריית טירת כרמל טוענת שהאוצר שלה בגלל העובדה שהשטח שבה הוא נמצא שייך לעירייה וקבלן הפיתוח טוען שהאוצר שלו כי עובדיו מצאו אותו. בימים אלה שוקלים שני הצדדים לפנות לבית המשפט כדי שימצא פיתרון לסוגיה. 

תושבי השכונות הדרומיות של טירת כרמל, כועסים על העובדה שאף אחד מהצדדים לא חושב עליהם בעניין חלוקת האוצר והם דורשים את המגיע להם מחלקם היחסי באוצר שהתגלה ומאיימים שאם בקשתם לא תיענה, הם יפנו בתביעה עצמאית לבית המשפט. בשל קדושת השבת, לא הצלחנו להשיג את תגובתן של עיריית טירת כרמל ומשטרת ישראל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?