מבזק ידיעות מהמדור הפלילי...מאת: אלי אבוחצרה

שני צעירם בשנות העשרים לחייהם מהעיר חיפה, נעצרו בתחילת השבוע בחשד שפרצו לרכבים ברחוב שער העלייה בעיר. השניים נעצרו הודות לערנותו של שוטר שהיה בחופשה באזור והבחין בשני החשודים כשהם מנסים לפרוץ לרכבים. השוטר הזעיק את חבריו מתחנת חיפה והם עצרו את השניים כשברשותם ציוד פריצה...השניים הובאו בפני שופט להארכת מעצרם.

כתב אישום כנגד החשוד בדקירתו למוות של אסי אדרי לפני כשלושה שבועות ברחוב חנה סנש בעיר, הוגש בתחילת השבוע לבית משפט מחוזי בחיפה. מכתב האישום עולה כי החשוד, תושב העיר חיפה בשנות העשרים לחייו, שעל פרטיו האישיים הוטל צו איסור פרסום, מואשם בהריגה ושיבוש מהלכי משפט.

מחומר החקירה שעולה מכתב האישום, מסתמן כי החוקרים שהגיעו לזירה דקות אחרי האירוע, הצליחו למרות חוסר שיתוף הפעולה של החשוד, לגבש תשתית ראייתית מוצקה נגדו. על פי חומר החקירה שהגיע לידינו, עולה כי בין הקרבן לנאשם התגלע סכסוך שבעקבותיו דקר החשוד את הקרבן למוות ונמלט מהזירה. בעקבות מידע מודיעיני נעצר החשוד כעבור יומיים במרכז הארץ ומאז הוא שוהה במעצר.


ארבעה שוהים בלתי חוקיים מהשטחים, נעצרו בפעילות יזומה של משטרת חיפה. שלושה מהשוהים הבלתי חוקיים בשנות העשרים לחייהם נתפסו בשוק תלפיות ועוד אחד בוואדי ניסנאס. השוהה הבלתי חוקה שנתפס בוואדי ניסנאס, ניסה להימלט מהשוטרים וברח לתוך אחת החנויות. השוטרים לא וויתרו ולכדו אותו וגם אז הוא ניסה להכשילם תוך שהוא מציג להם תעודת זהות מזויפת, מעשה שלא ממש עזר לו. כל ארבעת השוהים הבלתי חוקיים נעצרו וביחד איתם נעצרו גם שני בעלי העסק שהעסיקו אותם.

רימון הלם הושלך שלשום לעבר ביתו של תושב חדרה בשנות הארבעים לחייו. לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק. משטרת חדרה פתחה בחקירה.


שני פצועי ירי, פונו אתמול מהיישוב ג'יסר אזרקא לבית החולים הילל יפה בחדרה. על פי גורמי רפואה שהיו במקום, השניים פונו כשאחד מהם פצוע קשה והשני פצוע בינוני. כוחות משטרה שהוזעקו ליישוב, פתחו בחקירה ובאיסוף ממצאים בזירה. עד כאן מבזק הידיעות של המדור הפלילי...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?