מופע האימה של המשפחות השכולות. מאת:אלי אבוחצרה

מופע האימה שהתרחש אתמול באולם וועדת הביקורת בכנסת ישראל, שבו נציגי המשפחות השכולות השתלחו ללא רסן בראש ממשלת ישראל, היה מביש ומביך במקרה הטוב והעיד על התרסקות החוסן הלאומי שלנו במקרה הרע.

הצרחות וההאשמות הלא רלוונטיות של נציגי המשפחות, שזכו לתמיכה, עידוד והגנה של חברי כנסת מהאופוזיציה, הזכירו לי באופן אישי את המתח והשנאה שמתקיימים בין אוהדי בית"ר ירושלים לאוהדי הפועל סכנין. האש הרושפת שיצאה מפיותיהם של נציגי המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם במבצע 'צוק איתן', גידפה והאשימה את ראש הממשלה בסחר בגופות, בהפקרת חיילי צה"ל ובהפקרת ביטחון ילדי ואזרחי ישראל...כאילו ראש הממשלה בעצמו ירה ורצח את הילדים והבעלים שלהם.

הלו!!! תתעוררו!!! מבצע 'צוק איתן' החל לאחר שהחמ"ס ירה טילים למרכזי ערים בישראל ואם זה לא מצדיק יציאה למלחמה, אז אני לא יודע צדק מהו. צה"ל כשמו כן הוא, צבא הגנה לישראל והחיילים שמשרתים בו באים מכל חלקי העם כך שאף אחד במדינה הזאת לא יכול להאשים ראש ממשלה כאילו הוא הפקיר את הבן/בעל/אבא שלו בלבד. על ראש ממשלה במדינת ישראל, שנבחר כחוק ובדרך דמוקרטית, מוטלת האחריות לקבל בזמן חירום החלטות קשות שבצידן יש גם סיכוני חיים לחיילים ועל כולנו לכבד את ההחלטות האלה גם כאשר הם פוגעות בנו קשה מאוד.

חיי החופש והבחירה שהעם היהודי נהנה מהם בשבעים השנים האחרונות אינם דבר מובן מאליו. חיי החופש שאנחנו וילדינו נהנים מהם, ניתנו לנו במחיר קיפוד חיים של אלפי צעירים יהודים שנהרגו בשמירה על גבולות המדינה. השכול של חלק מהמשפחות במדינת ישראל, הוא המחיר האישי הקשה ביותר שהעם היהודי חייב לשלם בתמורה ליכולת שלו לחיות כעם חופשי בארצו.

ההיסטוריה הלא רחוקה של העם שלנו, שבה הובלו שישה מליון מבני עמנו כצאן לטבח, מעידה עד כמה אנחנו זקוקים לצה"ל ולמחיר היקר שחייליו ובני משפחותיהם נאלצים לשלם כדי לשמור על קיומנו כעם חופשי ומי שזה לא מתאים לו, מוזמן לעבור...לשוודיה.


 ההשתלחות של נציגי המשפחות השכולות בראש ממשלה מכהן ובחברי כנסת ישראל, הייתה מבישה ומיותרת והוסיפה עוד מימד של אימה למקבלי ההחלטות ולקציני צה"ל הבכירים שיתרכזו במלחמה הבאה בשאלה 'איך במשמרת שלי יהיו פחות הרוגים' ולא 'מה הכי נכון לעשות כדי להכריע את האויב ומהר'. ככה לא בונים מדינה חופשית...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?