ראש העיר אריה טל במסיבת עיתונאים לכבוד השנה החדשה: 'העבודה מרובה ואני רץ לעוד קדנציה בבחירות 2018'. מאת: אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל, הכריז הערב על מועמדותו לכהונת ראש העיר טירת כרמל בבחירות 2018. ההכרזה, נעשתה במהלך מסיבת עיתונאים שראש העיר כינס לכבוד השנה העברית החדשה. במסיבת העיתונאים, שנערכה בלשכתו של ראש העיר אריה טל, השתתפו כל נציגי התקשורת בטירת כרמל והסביבה וביניהם אליענה שפר, עורכת האתר הפופולארי 'ניוז חיפה קריות', אודי אמסלם, עורך עיתון 'קול  החוף' ועורך האתר 'זמן כרמל' אלעד אסולין.
ראש העיר אריה טל במסיבת העיתונאים. צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, פתח את מסיבת העיתונאים בברכת שנה טובה לעיתונאים המקומיים והמשיך בסקירה קצרה על התפתחותה של טירת כרמל ולאחר מכן הזמין את הנוכחים לשאול שאלות בצורה חופשית, והן מובאות כאן בפניכם.

אלעד אסולין מאתר זמן כרמל: אדוני ראש העיר, מה היעדים של מערכת החינוך בטירת כרמל לשנים הבאות?
אריה טל: כידוע לכולם, מערכת החינוך בטירת כרמל נמצאת בשנים האחרונות בתנופת עליה אדירה עם תוצאה של למעלה משמונים אחוזי זכאים לתעודת בגרות בקרב התלמידים שלומדים בעיר. היעדים שלי ושל כל מערכת החינוך בעיר מכוונים את הצוותים החינוכיים להמשיך ולטפס במעלה הסולם המיטבי של מערכת החינוך הארצית תוך חתירה למצוינות ערכית ואקדמית של התלמידים.

אליענה שפר, עורכת אתר ניוז חיפה: מחאת הנכים בטירת כרמל נמשכת זמן רב, איפה זה עומד היום?
אריה טל: אני השקעתי בנושא הנכים בטירת כרמל המון תקציבים כדי שבעיר יהיו כמה מועדונים שייתנו מענה לאוכלוסיית המוגבלים. רק לאחרונה הוקם  מועדון נכים חדש ומונגש שהושקעו בו כספים רבים הן ע"י העירייה והן ע"י הביטוח הלאומי. אני מנצל את הבמה הזאת כדי להזמין את כלל אוכלוסיית הנכים בעיר לבוא וליהנות מהפעילויות והמתקנים שהמועדון החדש והמועדונים האחרים מציעים להם.

אלעד אסולין, עורך זמן כרמל: איפה עומד נושא הרמזור בצומת הכניסה הדרומית לעיר?
אריה טל: למרות מה שחושבים רבים מתושבי העיר, נושא הרמזור בכניסה הדרומית לא נמצא בשליטה של העירייה אלא בשליטה של נתיבי ישראל ומשרד התחבורה וזאת בשל התשתיות הרבות והחשובות ברמה הלאומית שעוברות בסמוך ומתחת לצומת. התקציב להתקנת הרמזור בצומת הכניסה הדרומית כבר אושר ע"י שר התחבורה וכאשר חברת נתיבי ישראל תסיים את התכנון, אנחנו נעבור לשלב הביצוע.

אודי אמסלם, עורך קול החוף: כיצד העירייה נערכת לקליטת התושבים החדשים?  
אריה טל: העירייה בראשותי נערכה במשך כשנתיים כדי לתת מענה במספר תחומים ובהם החינוך, ספורט, מעונות והיצע רחב של מקומות עבודה והכול כדי לאפשר לתושבים החדשים בטירת כרמל קליטה קלה ורכה.

אודי אמסלם, עורך קול החוף: איפה עומד נושא הפיתוח של השטח שעליו היה גן אלי כהן?
אריה טל: אני מקווה שבית המשפט ימצא עד סוף השנה פתרונות שיהיו לשביעות רצונם של בעלי העסקים שאמורים להתפנות מהשטח שסמוך למתחם ומרגע שזה יקרה, הדרך להתחלת יישום הפרויקט תהיה פתוחה.

אלעד אסולין, עורך זמן כרמל: האם בתוכניות העירייה לשנים הבאות, יש מתווה שיעניק פתרון לנושא השכונות הוותיקות בעיר?
אריה טל: בוודאי. בהסכמי הגג שחתמה עיריית טירת כרמל עם ממשלת ישראל, הוקצו תקציבים שמטרתם לטפל ולשפר את השכונות הוותיקות בטירת כרמל ובשנים הבאות התושבים בשכונות האלה יראו וגם ירגישו את השינוי.

אודי אמסלם, עורך קול החוף: האם אדוני מתכוון לרוץ לראשות העיר בבחירות 2018?
אריה טל: ראה אודי, הרבה מאמץ והרבה עבודה הושקעה בתהליך הפיתוח של טירת כרמל שנמצא בשיאו בחודשים האלה. העבודה עוד מרובה וכדי שאוכל להשלים את העבודה החשובה הזאת, אני מכריז כאן שאני מתכוון להמשיך ולשרת את תושבי טירת כרמל גם בשנים הבאות.

אודי אמסלם, עורך קול החוף: מה אדוני ראש העיר מאחל לתושבי העיר לשנה החדשה?

אריה טל: אני רוצה לאחל לתושבי טירת כרמל שנה טובה, שנת שגשוג וביטחון להם ולכל עם ישראל ובתוכם גם חיילי צה"ל וכוחות הביטחון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?