כנס חינוך עירוני של המחלקה לחינוך בעיריית טירת כרמל נערך השבוע באשכול פיס. מאת: אלי אבוחצרה

ביום שלישי (26/09), התכנסו מאות מעובדי מערכת החינוך של עיריית טירת כרמל ובתוכם גם מפקחים ממחוז חיפה במשרד החינוך באולם המפואר של מרכז 'אשכול פיס' בעיר, כדי להשתתף בכנס החינוך העירוני השני שעורכת המחלקה לחינוך. ראש העיר אריה טל, שהיה אורח הכבוד בכנס, ברך את הצוותים החינוכיים במחלקה לחינוך ובראשם את מנהל המחלקה שלומי דהן, על ארגון הכנס החשוב שהופך כבר למסורת וגם על העבודה המקצועית הקשה והחשובה שהוא ועובדי המחלקה לחינוך עושים עבור תלמידי העיר.
 
צילום: יח"צ
שלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך של עיריית טירת כרמל, החליט עם כניסתו לתפקיד לפני כשנתיים, לערוך פעם בשנה כנס חינוך עירוני שבו ישמעו צוותי החינוך בעיר מגוון של הרצאות מפיהם של מומחים לחינוך בשלל נושאים וגם יתעדכנו על החידושים במערכת החינוך העירונית.  בדברים שנשא שלומי דהן בפני משתתפי הכנס הוא הודה לראש העיר על תמיכתו ומחויבותו למערכת החינוך בעיר וברך את הצוותים החינוכיים והצוותים התומכים בברכת שנת לימודים פורייה ומוצלחת. דברת עיני, המפקחת הכוללת בטירת כרמל, ציינה לשבח את המקצועיות של מערכת החינוך בטירת כרמל ואחלה לכל העוסקים במלאכה החשובה שנה טובה ומבורכת.
 
צילום: יח"צ
לאחר הנאומים והברכות, שמעו הצוותים החינוכיים הרצאה בנושא 'גן ילדים במאה ה-21' מפיו של רן כהן ארונוב והרצאה מפיה של ד"ר ענת גלזר שהנושא שלה היה 'ההיגיון שברגש'. בין ההרצאות, נהנו באי הכנס ממופע שירה של להקת 'קול הלב' ומקטעי נגינה שביצעו נגני הקונסרבטוריון המקומי בניצוחו של המנהל אלכס פרידמן. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?