מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל עורך יריד מלגות ומשרות באשכול פיס. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת ההכנות של מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל לפתיחת הפעילות בשנת תשע"ח, יערוך המרכז ביום שלישי (12/09) בשעה 19:00 יריד מלגות ומשרות עבור צעירים וסטודנטים מטירת כרמל והסביבה.


במהלך היריד, שייערך באולם קבלת הפנים של מרכז 'אשכול פיס' בעיר, יקבלו הצעירים ייעוץ בנושא לימודים באקדמיה, אבחון ממוחשב ומבחן פסיכומטרי מסובסד. מעבר לזאת, הצעירים יקבלו אפשרות להירשם לתוכנית ה'מנטורינג' שמסייעת לאקדמאים צעירים בדרכם לעבודה החדשה והמאתגרת ובנוסף יעמוד לרשותם דוכן שידריך את המתעניינים ביזמות עסקית וטכנולוגית.  

נציגי חברות ועמותות כמו מד1 קרן קציר, אמדוקס ופר"ח, יעניקו במהלך היריד לחלק מהסטודנטים מלגות חד פעמיות שיעמדו על סכומים שבין 10.000 ₪ ל-15.000 ₪ ונציגי חברות כמו 'גב מערכות', 'דנאל'  ומעו"ף יפרשו בפני הצעירים שיגיעו ליריד את מכלול המשרות שיש להן להציע.


במהלך היריד, תיערך חלוקת הפרסים של תחרות 'צלמו עתיד' שכוללים מצלמת GOPRO למקום הראשון. הצעירים שיגיעו ליריד, יקבלו שי אישי צנוע וייהנו ממופע הסטנד-אפ של הבדרן דודו ארז ובין לבין, יוכלו להגיש קורות חיים למשרות סטודנט בחברות כמו אינטל, אלביט ועוד..בדוכן שיעמוד לרשותם לצורך הזה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?