הקרן לידידות תעניק סיוע בהכנות לראש השנה למשפחות נזקקות בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

לקראת חג ראש השנה הבא עלינו לטובה, תחלק הקרן לידידות בישראל כרטיסי מזון וביגוד ל- 104 משפחות נזקקות בטירת כרמל בעלות של  31,200 ₪. 

הסיוע למשפחות הנזקקות בטירת כרמל, שייעשה בשיתוף פעולה עם המחלקה לשירותים חברתיים בעיר, ניתן במסגרת מבצע ארצי של קרן הידידות, שבו נציגיה יעניקו סיוע לעוד כ-39 אלף משפחות נזקקות במדינת ישראל שמתקשות לקיים את חג ראש השנה כהלכתו בשל קושי כלכלי. כדי לשמור על כבודן וצניעותן של המשפחות הנזקקות, הסיוע ייעשה באמצעות הענקת כרטיסי קנייה אישיים שאיתם ירכשו המשפחות הנזקקות ביגוד ומזון על פי החלטתם האישית ברשתות שופרסל ופוקס.


הקרן לידידות, שאותה ייסד הרב יחיאל אקשטיין בשנת 1983 במטרה לקדם ידידות והבנה בין נוצרים ליהודים בנושא ציונות ותמיכה במדינת ישראל, היא הארגון החברתי הגדול במדינת ישראל שמטרתו לחזק את חוסנה החברתי של המדינה. קרן הידידות, שחרטה על דגלה את נושא הסיוע לאוכלוסיות במצוקה כלכלית במדינת ישראל,  פועלת באמצעות תרומתם הנדיבה של כמיליון וחצי תורמים מרחבי העולם שאוהבים את ישראל ואינם יהודים, שתרמו עד כה כארבעה מיליארד דולר לטובת סיוע בנושאים מגוונים ובהם עוני ורווחה, עלייה, קליט, חירום וביטחון.

הרב יחיאל אקשטיין, נשיא ומייסד הקרן לידידות: "ישראל שרויה במשבר חברתי עמוק עם היקפי עוני ופערים חברתיים בלתי נסבלים. בתקופת החגים מצוקתם של החיים בעוני רק מתחדדת כאשר עשרות אלפי משפחות אינן יודעות כיצד יזכו לשבת לשולחן החג בכבוד".

אריה טל, ראש העיר טירת כרמל: "אני מודה לכל העוסקים בעבודת הקודש החשובה הזאת, שמאירה עבור המשפחות הנזקקות בטירת כרמל ובכלל את אור התקווה בתקופה הקשה שהן נקלעו אליה. בזכותכם אנשים יקרים, משפחות יהודיות יחגגו את חג ראש השנה כהלכתו ועל כך תבורכו לעד. חג שמח ושנה טובה לכל עם ישראל".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?