פתיחה מרשימה ומוצלחת לשנת הלימודים תשע"ט בטירת כרמל. מאת: מערכת מבט


כ-5500 תלמידים ותלמידות פתחו היום (ראשון) את שנת הלימודים תשע"ט בכל מוסדות החינוך שמפעילה המחלקה לחינוך בטירת כרמל. 347 תלמידים מתוכם ילכו בפעם הראשונה לבית הספר וילמדו בכיתה א'.
צילום: יח"צ

פתיחה מוצלחת ומרשימה שעברה ללא תקלות משמעותיות, רשמה היום המחלקה לחינוך של עיריית טירת כרמל עם סיום הכניסה של אלפי תלמידים בשערי מוסדות החינוך בעיר. הפתיחה המוצלחת, לוותה בסימן של התחדשות בתי הספר וגני הילדים שעברו במהלך חופשת הקיץ שיפוץ ושדרוג בעלות של מיליוני שקלים.
צילום: יח"צ

כמיטב המסורת, ראש העיר אריה טל חיכה גם השנה לילדי כיתה א' במעבר החציה המרכזי של העיר וסייע להם לחצות את הכביש בבטחה. לאחר מכן, סיירו ראש העיר אריה טל וסגנו מוריס אסייג ביחד עם מנהל המחלקה לחינוך שלומי דהן, בכל מוסדות החינוך בטירת כרמל כדי לברך את ההורים והתלמידים בברכת שנת לימודים פורייה ומוצלחת.
צילום: יח"צ

בנוסף, נפתחו השנה חמישה גני ילדים חדשים ובית ספר יסודי אחד ע"ש תא"ל אבנר ברזני ז"ל שגדל והתחנך בטירת כרמל. ראש העיר אריה טל, בני משפחתו של תא"ל אבנר ברזני ז"ל וצוותים בכירים בעירייה ובמחלקה לחינוך, השתתפו הבוקר בטקס החניכה החגיגי של ביה"ס החדש שבבנייתו הושקעו למעלה מעשרים מיליון ₪. בביה"ס החדש, יופעלו בשנים הבאות 18 כיתות לימוד מכיתת גן ועד לכיתה ו' וילמדו בהן כ-580 תלמידים ותלמידות.
צילום: יח"צ

שלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך: "מערכת החינוך בטירת כרמל תמשיך גם השנה להוביל את ילדי העיר למצוינות חברתית ולימודית ואני מאחל להורים ולתלמידים שנה טובה ומוצלחת".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?