חמישה כוכבי יופי הוענקו בפעם השישית לטירת כרמל בתחרות היוקרתית קריה יפה ומקיימת בישראל יפה. מאת: מערכת מבט


בפעם השישית ברציפות, זכתה העיר טירת כרמל לקבל חמישה כוכבי יופי בתחרות היוקרתית 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה'. הזכייה המרשימה, העניקה לעוסקים במלאכה החשובה של שמירה על איכות החיים של כולנו, חמש סיבות ענקיות לגאוות יחידה.
צילום: יח"צ

טירת כרמל בראשותו של ראש העיר אריה טל, הפכה את ההשתתפות בתחרות למסורת והתוצאות ניכרות בכל פינה בעיר. תושבי טירת כרמל, שבה מתקיימים העקרונות של קריה יפה ומקיימת, נהנים מהשקעה באיכות החיים המתבטאת בניקיון העיר, הגדלת כמויות המחזור, בשמירה על ערכי הטבע והנוף ובטיפוח הרחובות, הגנים ושאר הפינות במרחב הציבורי בישוב
צילום: יח"צ

בשנים האחרונות מי שמוביל את פרויקט קריה יפה ומקיימת בטירת כרמל, הינו מנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר: "מחלקת חזות העיר תמשיך לפעול למען איכות החיים של תושבי טירת כרמל תוך גיבוש מדיניות סביבתית הולמת שתשמור על סביבה נקייה ומטופחת שתעשה במקביל להענקת מענה ושירות אדיב לכלל תושבי העיר. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולהודות לכל עובדי המחלקה אשר במשך כל השנה עושים עבודתם נאמנה ויש להם חלק מלא בזכייה זו".

תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה, הנערכת בחסות משרד הפנים ובשיתוף מרכז השלטון המקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות, הינה אחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. מדי שנה, משתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, שמתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגהּ.

התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות. זאת, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.

במהלך חודש יוני 2018, הגיעו שופטי התחרות לביקור בטירת כרמל ובמהלכו סקר ראש העיר אריה טל בפניהם את התהליכים שעל פיהם העיר טירת כרמל ועובדיה פועלים בהיבט הסביבתי ובנוסף הוצגה בפני שופטי התחרות מצגת עם אתרים ברחבי העיר. לאחר מכן יצאו השופטים לסיור ברחבי העיר וביקרו בפארקים ברחבי העיר, בגנים הציבוריים, במוסדות  החינוך ובפרויקטים ייחודיים שפועלים בטירת כרמל בנושא איכות חיים וסביבה מקיימת.

בתאריך 05.09.18 התקיים טקס סיום התחרות וחלוקת תעודות במעמד סגן שר הפנים משולם נהרי ובכירים בשלטון המקומי ובמועצה לישראל יפה. ראש העיר אריה טל זומן לטקס ועלה לבמה לקבל תעודה של 5 כוכבי יופי שטירת כרמל זכתה בהם שש שנים ברציפות.  סגן שר הפנים מר משולם נהרי החמיא לעיר טירת כרמל על ההישג והוסיף  כי רשות אשר מקבלת חמישה כוכבי יופי מעידה על ניהול תקין של ראש העיר בכל התחומים.

ראש העיר אריה טל: "אני מברך את כל העוסקים במלאכה הקשה של שמירה על איכות הסביבה שבה כולנו חיים, על הזכייה השישית ברציפות בחמישה כוכבי יופי של התחרות היוקרתית 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה. אני רוצה להודות באופן אישי למנהל המחלקה אריה וגנר על הימים והלילות שהוא ואנשי המחלקה משקיעים כדי שכולנו נהנה מסביבת חיים טובה יותר ואיכותית יותר. הזכייה בתעודה היוקרתית, מעידה כי העיר טירת כרמל נמצאת במקום טוב מאוד בסולם הערים שמעניקות איכות חיים וסביבה נקיה, ירוקה ואיכותית יותר לתושביהן. חג שמח ושנה טובה לעם ישראל ולתושבי העיר הקסומה שלנו, טירת כרמל".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?