תלמידת תיכון מטירת כרמל עלתה לשלב הגמר של התכנית הפופולרית 'אביב או אייל'. ראש העיר אריה טל בירך את מצדה ואיחל לה הצלחה בגמר. מאת: אלי אבוחצרה


מצדה איש ימיני, תלמידת תיכון שלומדת בביה"ס תיכון ממלכתי דתי 'אריאל' בטירת כרמל, עלתה לשלב הגמר של תכנית הטלוויזיה הפופולרית 'אביב או אייל' שבמסגרתה תיבחר תגלית השנה במוזיקה הישראלית.
מצדה איש ימיני, ניחנה בקול אלוהי. צילום: עצמי

מצדה איש ימיני, נערה מוכשרת, יפה וביישנית שניחנה בקול ערב ואלוהי, היא נצר לאחת המשפחות הוותיקות והמוערכות בטירת כרמל. יעל איש ימיני, אימה של מצדה ועובדת וותיקה ומוערכת במחלקת החינוך של עיריית טירת כרמל, היא נכדתו הרב שמואל זרביב ז"ל שכיהן כרב הראשי של טירת כרמל בשנות השישים המוקדמות. הוריה של מצדה, סידני ויעל איש ימיני, מתגוררים עד היום בביתו של הסבא רבה ברחוב הרב זרביב בעיר, שקרוי על שמו של הסבא רבה של מצדה.
ראש העיר אריה טל מחבק ומברך את מצדה ברגע ההכרזה על העלייה שלה לגמר התכנית. צילום: עצמי

תכנית הטלוויזיה הפופולרית 'אביב או אייל' שבה מתמודדת מצדה, היא תכנית ריאליטי מוזיקלית שמטרתה לגלות את תגלית השנה המוזיקלית בישראל באמצעות תחרות כישרונות שתביא לידי ביטוי את שלל גווניה של המוזיקה הישראלית. להנחיית התכנית, נבחרו שני זמרים מובילים בסגנונות המנוגדים של המוזיקה הישראלית -אייל גולן מצד המוזיקה המזרחית ואביב גפן מצד המוזיקה המערבית והזמרת מירי מסיקה נבחרה לשמש כמפשרת בין השניים.

במהלך התכנית, כל שופט בחר נבחרת שתתאים למוזיקה שהוא מייצג מתוך שלל המועמדים והמועמדות, שממנה יעלו בסוף התכנית הכישרונות הטובים ביותר לשלב הגמר. מצדה איש ימיני התלמידה מטירת כרמל, נבחרה בתחילת התכנית לנבחרת של אייל גולן שסימן אותה כבר אז כמועמדת מובילה לזכות בתואר תגלית השנה במוזיקה הישראלית. ואכן, מצדה, התלמידה המצטיינת של התכנית כפי שכינו אותה כל משתתפי ושופטי התחרות, נבחרה כאחת משתי המתמודדות שייצגו את הנבחרת של אייל גולן בגמר התחרות שתערך הערב (שלישי). ברכות ובהצלחה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?