ביזיון והתנהלות חסרת היגיון ציבורי בישיבת מועצת העיר טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


משהו רע ומשובש, עובר במערכת הבחירות הנוכחית על חלק מאנשי הציבור בטירת כרמל שפועלים ומתנהלים ללא שום היגיון ציבורי וכל מה שמניע אותם הוא יצר הנקמה בראש העיר אריה טל ובמערכת השלטונית בעיר, שמבוסס על העיקרון הלא מחמיא של "אני אוציא ליריב שלי עין גם אם במהלך הפעולה אני יאבד את שתי עיניי שלי".
האם כל האמצעים כשרים כדי להחליף את השלטון? בניין עיריית טירת כרמל צילום: עצמי

ההתנהלות הלא מחמיאה הזאת של חלק מאנשי הציבור בטירת כרמל, הייתה קטנה ולא מורגשת כל עוד היא התבצעה ברחוב או ברשת החברתית, אך מרגע שהיא גלשה לישיבות מועצת העיר שבהן מתקבלות החלטות מכריעות וגורליות לתושבים רבים, ההתנהלות הזאת הפכה לדבר רע ורחוק מאוד מכל מה שמזכיר פעילות ציבורית אחראית.

ההתנהלות הלא מחמיאה כל כך מניעה את אותם אנשי ציבור, עד שבישיבת המועצה שנערכה אתמול (רביעי), חברי מועצה מהאופוזיציה הפילו נושאים שנמצאים בבסיס החזק של המצע הפוליטי שלהם. לדוגמה: אנשי ציבור ממפלגה דתית מסוימת, שנושאים על דגלם בגאון את הדאגה לחלשים, הפילו בישיבת מועצת העיר רגע לפני כניסת החג ובלי להניד עפעף, המלצה של וועדת ציבורית להעניק תמיכות לעמותות צדקה כמו: 'צדקת אבות' 'העמותה לסיוע לנזקקים' 'עמותת יחדיו' 'אם הבנים' 'חלב חיטים' 'ארגון רוחני עולי קוקז' ועמותת בית חב"ד בעיר, שברובן דואגות שעניי טירת כרמל יוכלו להניח אוכל על שולחן החג כדי לחגוג את ראש השנה כהלכתו.

זאת ועוד, אנשי ציבור ששמים על דגל העשייה שלהם את נושא קידום הספורט בעיר, הפילו בישיבת המועצה האחרונה המלצה ציבורית שהתקבלה כדת וכדין להעניק לקבוצת ספורט מקומית תמיכה שנתית שתאפשר להם להמשיך ולהעמיד לרשות מאות ילדים מהעיר אפשרות ללמוד ולהתקדם בענף הכדורגל.

הגיע הזמן שכולנו נעשה חשבון נפש בימים הנוראים האלה ונשים את טובת טירת כרמל ותושביה על כתר ראשנו. הנקמנות היא לא דרכם של בני אדם הגונים ובטח לא של אנשי דת. האיומים של חלק מהמועמדים ובעיקר של האנשים שמייצגים אותם, שהם יבואו חשבון עם כל מי שלא תומך בהם, הם איומי סרק שלא מפחידים אף אחד ורק גורמים לכם המנהיגים להיראות מגוחכים ולנציגים שלכם להידמות לפרחחי רחוב.

הזכות להיות מנהיג של ציבור ניתנת מכוח האהבה והערכה לאדם ולא מכוח הפחד והרתיעה...כדאי מאוד שכולם יבינו זאת רגע לפני שהם פונים לבורא עולם לבקש עוד שנה בעולם הזה. חג שמח ושנה  טובה לעם ישראל ולתושבי טירת כרמל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?