טירת כרמל על המפה: לורין אבגי, ילדה בת שמונה וחצי מטירת כרמל משתתפת בתכנית לגילוי כישרונות צעירים של ערוץ קידס. מאת: אלי אבוחצרה



אחרי הניצחון המזהיר של מצדה איש ימיני, תלמידת התיכון מטירת כרמל שזכתה בתואר תגלית השנה במוזיקה הישראלית אחרי שגברה בגמר התכנית 'אביב או אייל' על שלושה פיינליסטים שהתמודדו מולה, נחשפה היום עוד מתמודדת צעירה מטירת כרמל בשם לורין אבגי, בת שמונה וחצי בסך הכול וכבר משתתפת בתכנית האודישנים "דה בוקס ישראל" לגילוי כישרונות צעירים בתחום הריקוד והשירה, שמשודרת ביו-טיוב ובערוץ 'קידס'.
לורין אבגי, הילדה המוכשרת מטירת כרמל בריאיון רגע לפני ביצוע קטע הריקוד.

התכנית 'דה בוקס' (הקופסה), היא תכנית אודישנים חדשה שמתרחשת בתוך קניון ומנחים אותה כוכבי ערוץ הילדים 'קידס' שגיא ברייטנר וטיילור מלכוב שזוכים למיליוני צפיות ביו-טיוב. בנוסף, מובילים את התכנית כוכבים בקנה מידה ארצי כמו רינת גבאי ושירן סנדל שמשמשים כמנטורים.

במסגרת התכנית, המתמודדים שברובם הם ילדים בגילאים 5 עד 14, נכנסים לתוך קופסה ענקית ושם הם צריכים להפגין כישורי שירה, ריקוד או משחק. הקטע שבו מופיע כל אחד מהילדים, מתפרסם ביו-טיוב והעליה לחצי גמר התכנית תלויה בכמות הצפיות שנרשמת לכל ביצוע.

הילדה לורין אבגי מטירת כרמל, בת שמונה וחצי בלבד, ביצעה לפני שבועיים במסגרת התכנית קטע יפה ומיוחד של ריקוד היפ-הופ שאותו היא יצרה ביחד עם קרובת משפחתה. כדי שלורין אבגי מטירת כרמל, תעלה לשלב חצי הגמר של התכנית, נדרש כל אחד מאתנו להיכנס לקישור המצורף ולצפות בלורין המדהימה רוקדת בצורה נפלאה ובכך לחזק את המועמדות שלה לעלייה לחצי הגמר. שיתוף הפעולה הזה של כולנו, ידגיש עבור כל תושבי מדינת ישראל שבעיר טירת כרמל, 'כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם'. בהצלחה לורין.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?