טירת כרמל שמחה וצהלה לכבוד זכייתה של בת העיר מצדה איש ימיני, בתואר תגלית השנה בישראל. מאת: אלי אבוחצרה


האורות ברוב בתי המגורים בעיר טירת כרמל, נשארו אמש (שלישי) מוארים עד חצות הליל וזאת למרות יום העבודה ויום הלימודים שחיכה למחרת היום לרוב היושבים בסלון הבית.
מצדה איש ימיני. צילום: עצמי

בסביבות השעה 23:30, נשמעה ברוב הבתים בעיר הצווחה יש!!!!!! שהעידה כי בת העיר טירת כרמל, מצדה איש ימיני, ניצחה את כל מתחריה בתכנית המוזיקה הפופולרית 'אביב או אייל' והוכרזה בפני כל עם ישראל כתגלית השנה במוזיקה הישראלית.

מצדה, שנחשבה כבר מתחילת התכנית כמתמודדת המוכשרת ביותר בתחרות, גברה בשלב הגמר על שלושה פיינליסטים עם ביצוע מדהים ומקורי של השיר 'איפה הוא היום' שהוענק לה ע"י המנטור שלה, אייל גולן. בעקבות הזכייה, תקבל מצדה מלגה ללימודי מוזיקה, חוזה הקלטות והפקת דואט עם אייל גולן ואירוח בהופעות שלו.

ההכרזה על מצדה איש ימיני, תלמידת תיכון שלומדת בביה"ס תיכון ממלכתי דתי 'אריאל' בטירת כרמל כמנצחת הגדולה של תחרות השירה היוקרתית, הסעירה את תושבי טירת כרמל ואת חברי הרשתות החברתיות בעיר שלא הפסיקו לכתוב ולהתרגש עד אור הבוקר.

ראש העיר אריה טל, שליווה ועקב לאורך כל הדרך אחר התקדמותה של מצדה בתכנית, לא נשאר אדיש לניצחון הגדול של בת העיר טירת כרמל וכבר בדקות הראשונות שלאחר זכייה כתב בדף הפייסבוק האישי שלו הודעת ברכה מרגשת למצדה, להוריה סידני ויעל איש ימיני ולכל תושבי העיר בזו הלשון:

מצדה שלנו היא תגלית השנה במוזיקה הישראלית. אני רוצה לברך הלילה בשמי ובשם כל תושבי העיר טירת כרמל את מצדה איש ימיני, תלמידת התיכון מטירת כרמל שניצחה הערב בגמר התכנית 'אביב או אייל' וזכתה בתואר תגלית השנה של המוזיקה הישראלית. אני רוצה בהזדמנות הזאת גם להודות למצדה  על הכבוד והגאווה שהזכייה שלה העניקה לעיר טירת כרמל. להורים הנפלאים של מצדה, סידני ויעל איש ימיני, אני רוצה להודות על המתנה האדירה שבתם מצדה העניקה לתושבי העיר לכבוד השנה העברית החדשה". בברכת שנה טובה ומבורכת- אריה טל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?